IKPV-shiraz-address

آدرس نمایندگی فلزیاب در شیراز

آدرس نمایندگی فلزیاب در شیراز | آدرس مغازه فلزیاب در شیراز | از کجا فلزیاب بخریم

شرکت IKPV یک کمپانی پیشرو در زمینه تولید دستگاههای فلزیاب چند منظوره صنعتی و حرفه ای بوده که ‏در تولید کالاهای با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه صاحب سبک است. این موفقیت باعث شده ‏که این شرکت را به عنوان بزرگترین و پیشروترین شرکت تولید گنج یاب در ایران بشناسند.

این شرکت با داشتن نمایندگی در اکثر شهر های بزرگ ایران میتواند محصولات سفارشی شما را در کمتر از 24 ساعت با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به دست شما برساند. گسترش محصولات و نوآوری در تولید دو اصل اساسی شرکت IKPV از همان آغاز کار خود بوده است. بنابر همین اصول امروزه شرکت IKPV بیشترین دستگاه فلزیاب و گنج یاب در ایران را تولید کرده است و همچنین در چندین کشور دنیا نمایندگی رسمی خود را تاسیس کرده است و از صادر کنندگان برتر به کشور های حوزه خلیج میباشد.

آدرس نمایندگی فلزیاب شیراز

نمایندگی فلزیاب شیراز حدودا دو دهه پیش آغاز به کار کرد و پس از آن اولین دفتر نمایندگی انحصاری و رسمی IKPV در تهران تاسیس شد. با تاسیس اولین نمایندگی رسمی در تهران درخواست برای خرید گنج یاب بالا رفت و باعث تاسیس نمایندگی ها در شهر های مختلف ایران شد. از این پس کافیست تا محصول مورد نظر خود را از بین گروههای ، ، گنج یاب امریکایی و … انتخاب کرده و با یک تماس فلزیاب اورجینال خود را تحویل بگیرید.

همچنین در چند سال اخیر و با گسترش فروش اینترنتی محصولات الکترونیکی ، شرکت IKPV سایت رسمی خود را تاسیس کرده است. کاربران و علاقه مندان به حوزه گنج یابی و دفینه یابی با استفاده از این سایت می توانند از ، مشخصات محصولات فلزیاب و آخرین اخبار شرکت مطلع شوند.اگر قصد خرید دستگاه فلزیاب در شیراز را دارید میتوانید به آدرس زیر مراجعه کرده و پس از تست دستگاه به دست خودتان محصول خود را تحویل بگیرید.

خوشبختانه شرکت IKPV در امر جلب رضایت مشتری به شدت موفق بوده است و همواره این مهم را بزرگترین دستاورد خود میداند

آدرس نمایندگی فلزیاب
آدرس نمایندگی فلزیاب

آدرس نمایندگی فلزیاب شیراز : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – کوچه 21 شهید دینکانی

شماره تماس : 09917579030

برخی از فلزیاب های تصویری موجود در آدرس نمایندگی فلزیاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید