بررسی فلزیاب GARRETT ATX

نقد و بررسی فلزیاب GARRETT ATX

شما ممکن است به چند دلیل به یک دستگاه فلزیاب نیاز داشته باشید . اغلب خریداران از فلزیاب برای کشف فلزاتی چون طلا و نقره استفاده می‌کنند. این فلزیاب ها می‌توانند هر فلز درون زمین را به راحتی تشخیص دهند بنابراین اگر شما یک کاوشگر گنج هستید می توانید از Garrett ATX استفاده کنید. باستان شناسان از آن برای کشف خرابه‌ های باستانی و یافتن نشانه‌ هایی از فلزات از یک دوره گذشته استفاده می‌کنند. در نقد و بررسی فلزیاب GARRETT ATX به طور کامل در مورد ویژگی ها ، مزایا و معایب آن توضیح خواهیم داد.

بررسی فلزیاب GARRETT ATX
بررسی فلزیاب GARRETT ATX

با این حال ، این تنها روشی نیست که مردم از فلزیاب استفاده می‌کنند . بعضی از مردم نیاز دارند از این دستگاه ها در نزدیکی آب استفاده کنند و برخی افراد می‌خواهند از گنج یاب ها استفاده کنند تا سکه‌ ها و جواهرات را پیدا کنند.

نقد و بررسی فلزیاب GARRETT ATX

فلزیاب Garrett ATX دارای تقریبا وزن 2.5 کیلوگرمی می باشد. این یکی از راحت‌ترین دستگاه های فلزی است که امروزه پیدا می‌کنید و در زمان نیاز یک وسیله قابل‌حمل و قابل‌اعتماد است. استفاده از این محصول آسان است و برای بیشتر کسانی که به دنبال یک فلزیاب حرفه ای هستند انتخاب مناسبی می باشد.

طراحی و ظاهر گرت ATX 

دکمه‌ ها به یک روش ساده طراحی شده‌اند و هیچ صفحه نمایش دیجیتالی وجود ندارد ، گرت به اصول اولیه در این زمینه بازگشته است. پانل کنترل به گونه ای تنظیم شده که باعث می شود دستگاه به راحتی حرکت کند بدون اینکه بخواهید بیش از حد به صفحه نمایش نگاه کند. شما یک مجموعه کنترل اولیه و ثانویه دارید. معمولا دستگاه‌ های گرت فقط شامل چند بخش هستند اما گرت دارای یک بسته کوچک فشرده است که احتمالا ً یکی از آسان‌ترین فلزیاب ها برای حمل و نقل است.

دکمه‌ ها و حالت‌های گرت ATX

GARRETT ATX شامل یک مجموعه ابتدایی و ثانویه کنترل است. ATX  یک فلزیاب حرفه‌ ای می‌سازد که درک آن بسیار آسان است. آن فقط می‌تواند در دو حالت مورد استفاده قرار گیرد. حالت حرکتی و حالت غیر حرکتی . زمانی که دستگاه را راه‌اندازی می‌کنید به طور خودکار در حالت حرکت خواهد بود. صفحه کنترل از ۷ دکمه ساخته شده‌ است.

Garrett ATX control
Garrett ATX control

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید