بهترین دستگاه حفره یاب

بهترین دستگاه حفره یاب

بهترین دستگاه حفره یاب :

وقتی هدف پیدا کردن گنج و دفینه باشد انتخاب 90 درصد کاوشگران دستگاه گنج یاب نقطه زن است تا مکان دقیق اهداف را پیدا کنند. این انتخاب تا زمانی مفید واقع خواهد شد که به دنبال اهدف کوچک در سطح زمین باشیم مانند پیدا کردن سکه یا کاوش قبر اما اگر هدف ما دفینه های ارزشمندی باشد که در عمق بالا قرار دارند ، برای پیدا کردن ورودی کار و اتاقک ها چه باید کرد؟

آیا اون موقع هم فلزیاب نقطه زن به تنهایی جوابگو است؟ قطعا خیر ، کاوشگران حرفه ای و با تجربه ازسیستم های پیشرفته تری با نام دستگاه حفره یاب در کنار دیگر سیستم ها استفاده می کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این سیستم ها بیشتر آشنا شوید و با بهترین دستگاه حفره یاب موجود در بازار هم آشنا شوید.

دستگاه حفره یاب چیست :

حفره یاب ها سیستم های پیشرفته و کاربردی هستند که از سنسور های مگنتومتر و جی پی آر جهت تشخیص حفره ها و فضاهای خالی مانند راهروها ، ورودی ها ، اتاقک ها و محیط های مغناطیسی شده (یونیزه ) استفاده می کنند. استفاده از دستگاه حفره یاب بهترین راه برای پیدا کردن اتاقک های زیر زمینی ، بررسی راهروها و دالا های زیر زمین و به صورت کلی ساختار زیر زمین می باشد.

بهترین دستگاه حفره یاب
بهترین دستگاه حفره یاب

بررسی ساختار های زیرزمینی نقش بسزایی در تصمیم گیری درست به اپراتور ایفا می کند. همانطور که میدانید یک دستگاه فلزیاب فقط عادت پیدا کردن فلزات مغناطیسی در زیر زمین است و برای پیدا کردن انواع ساختارهای زیرزمین به یک دستگاه حفره یاب یا فلزیاب مکمل (چندکاره) نیاز داریم که قابلیت حفره یابی  نیز داشته باشد.

وقتی محیطی را اسکن می کنید اطلاعات دریافتی توسط سنسور ها به کمک نرم افزار های خاصی به صورت تصاویر سه بعدی و قابل درک تبدیل می شوند تا اپراتور با بررسی آن ها بتواند فضاهای خالی یا محیط های مغناطیسی را تشخیص دهد. در این اپراتور حالت اطلاعات کاملی را از محیط در اختیار دارد که دیگر دستگاه ها قادر نیستند این داده ها را نمایش دهند.

بهترین دستگاه حفره یاب جهت دفینه یابی :

همان طور که متوجه شدید حفره یاب ها نقش کاربردی در موفقیت یک اپراتور ایجاد می کنند.در بازار داخلی مدل های مختلفی از حفره یاب ها وجود دارد که می توانید با تهیه آن ها اسکن ها با کیفیت بالایی را از محیط کاوش بدست بیاوردید. استفاده تنهایی از حفره یاب را پیشنهاد نمی کنیم زیرا حتما باید در کنار اسکنر ها از فلزیاب نقطه زن یا ردیاب آنتنی فرکانسی نیز کمک بگیرید. دستگاه فلزیاب مکمل را می توان بهترین انتخاب برای کسانی دانست که به دنبال موفقیت صددرصدی هستند و برای سرگرمی کاوش نمی کنند.

پیشنهاد ما به کاوشگران حرفه ای :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید