تعمیر فلزیاب

تعمیر فلزیاب در نمایندگی فلزیاب شیراز

تعمیر فلزیاب در نمایندگی فلزیاب شیراز

شرکت IKPV بیش از دو دهه است در زمینه های تولید ، گنج یاب تصویری ، فلزیاب مگنومتر ، فلزیاب آنتن راداری ، فلزیاب پالسی ، یون یاب ، معدن یاب ، حفره یاب و تعمیر فلزیاب فعالیت می کند. این شرکت از بروزترین فناوری های روز دنیا و بهترین متریال برای ساخت محصولات خود استفاده می کند. این شرکت بزرگترین و برترین تولید کننده فلزیاب در ایران می باشد .

"<yoastmark

دستگاه های تولیدی این کمپانی تنها دستگاه های ساخت ایران می باشد که توان رقابت با نمونه های خارجی مشابه را دارد. این شرکت از با تجربه ترین و مجرب ترین مهندسان و متخصصان در زمینه فلزیابی برای ساخت محصولات خود بهره می برد. این شرکت تمامی فلزیاب های خود را در خاک چند لایه ، صخره و … در حضور خود مشتری تست می کند و تحویل می دهد.

خدمات فلزیاب و تعمیر فلزیاب در شرکت IKPV 

محصولات دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد. این شرکت به غیر از تولید در زمینه تعمیر فلزیاب و ارتقاء فلزیاب نیز فعالیت می کند. بنابراین اگر به دنبال رفع عیب فلزیاب خود هستید بهترین مرکز برای تعمیر فلزیاب شرکت IKPV می باشد که از بهترین قطعات آمریکایی و آلمانی برای تولید و تعمیر دستگاه های خود استفاده می کند.

پس شما می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز و نمایندگی فلزیاب تهران با شماره 09120043750 تماس گرفته تا برای ارتقا و بازسازی دستگاه شما اقدامات لازم انجام شود. همچنین اگر شما عضو باشگاه مشتریان ما باشید می توانید از خدمات پس از فروش 10 ساله رایگان برای دستگاه های خود استفاده کنید ، حال چه دستگاه شما خارجی باشد یا از شرکت های دیگر خریداری کرده باشید. در هر صورت این شرکت همیشه حامی و پشتیبان مشتریان خود می باشد.

آشنایی با برخی از محصولات ما

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید