خرید ردیاب گنج

خرید ردیاب گنج

خرید ردیاب گنج

همان طور که می دانید دفینه یابی و گنج یابی یکی از سرگرمی هایی می باشد که امروزه بسیاری از افراد بدان حتی به چشم یک شغل و منبع درآمد نگاه می کنند. یکی از مهم ترین ابزار هایی که بدون آن انجام کاوش؛ غیر ممکن خواهد بود؛ دستگاه های فلزیاب و موارد مشابه می باشد. ردیاب های گنج یکی از این ابزار ها می باشد که خرید آن چندان مورد توجه قرار نمی گیرد. در صورتی که می توان از این ابزار ها به عنوان یکی از قوی ترین دفینه یاب هایی یاد کرد که در کشور موجود است. در ادامه در رابطه با خرید این محصول و کاربرد آن صحبت خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

آیا خرید ردیاب گنج الزام است؟

خرید فلزیاب امری است که باید کاملا بدون تعصب و افراط صورت گیرد. در رابطه با این مورد خاص و خرید ردیاب ها؛ بسیاری از افراد که از وجود این دستگاه ها بی اطلاع می باشند. مابقی افراد یا به طور کلی فقط این دستگاه را قبول داشته و می خواهند و یا به طور کلی آن را دستگاهی غیر قابل استفاده تلقی می کنند. به همین دلیل نیز می باشد که توصیه کارشناسان و متخصصین این عرصه برای خرید دستگاه؛ مراجعه به مراکز مشاوره و دریافت کمک و راهنمایی از سوی آنان می باشد. برای خرید یک محصول گنج یاب بهتر است که بر طبق نیاز و شرایط مکان و اهداف خود یک دستگاه انتخاب و خریداری کنید. کاربرد ردیاب ها در عمق زنی بالا می باشد. از این رو این ابزار ها می تواند بسیار مفید واقع شود.

خرید ردیاب گنج
خرید ردیاب گنج

برخی از قوی ترین ردیاب های ایرانی

  • AJM 13300 (مکمل)
  • DERAK 102 (مکمل)
  • DMF-Y
  • GOLDEN WIN
  • AUTOCRAT
  • ZICCO X2
  • HS366 (مکمل)
  • TACHAR T4 (مکمل)
  • AUR 370 PLUS (مکمل)

قابلیت های ردیاب ها

ردیاب ها ابزار هایی می باشند که با استفاده از یک یا دو دسته آنتن اقدام به کاوش می کنند. همچنین می توان از این ابزار ها توسط دو نفر نیز استفاده کرد. مزیت استفاده از ابزار های دو نفره این سیستم؛ کاوش با سرعت بالا تر خواهد بود. از طرفی یکی  از مهم ترین قابلیت هایی که این دستگاه ها دارند؛ عمق کاوش بالا می باشد. این فلزیاب ها؛ به دلیل عمق بالای دفینه های موجود در کشور بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. البته در برخی موارد و در ساخت برخی از این ابزار ها؛ به صورت مکمل استفاده می شود. بدین صورت که؛ چند سیستم کاوش در کنار این قابلیت استفاده می شود. که در این صورت قدرت آن افزایش یافته و احتمال موفقیت را افزایش می دهد. از نمونه این دستگاه ها در مثال های بالا نیز نام برده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید