خرید طلایاب اورجینال

خرید طلایاب اورجینال

با سلام خدمت تمام علاقه مندان و همراهان همیشگی، در این مقاله قصد داریم درباره خرید طلایاب اورجینال صحبت کنیم. اما قبل از این که وارد بحث خرید طلایاب اورجینال شویم. نیاز است که درباره خود دستگاه های دفینه یاب صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید تا تمام اطلاعات لازم در این مورد را با شما در میان بگذاریم.

دستگاه طلایاب

دستگاه طلایاب به صورت کلی فلزیابی است که توانایی کاوش انواع طلای قدیمی و جدید را دارد. ما در تهیه این دستگاه ها باید به نکاتی توجه کنیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.

یکی از مهمترین مسائل این است که طلاهای قدیمی و جدید فرکانس های متفاوتی دارند. دستگاه طلایاب حرفه ای دستگاهی است که می تواند هم فرکانس طلای جدید، هم طلای قدیمی را کاوش کند.

یکی دیگر از مسایل مهم در این دستگاه ها این است که دستگاه های حرفه ای مجهز به سیستم پالسی باشند. سیستم های متداول در دستگاه ها وی ال اف و پالسی است. سیستم وی ال اف در عمق یکی دو متر کارایی دارد اما طلاهای باستانی عمومأ در عمق بالای دو متر وجود دارد و ما برای رسیدن به آنها باید از دستگاه های پالسی بهره ببریم.

این دستگاه ها باید ثبات زیادی داشته باشند دستگاه های گنجیاب حرفه ای برای این منظور از سیستم بالانس اتوماتیک بهره می برند این سیستم می تواند با زدن یک کلید کارایی زیادی داشته باشد.

غیر از مسائل گفته شده باید دقت کنیم که برخی از سیستم های مکمل هم هستند که می توانند در طلایابی بسیار کارایی داشته باشند. ما در ادامه این سیستم ها را بررسی می کنیم.

طلایاب مکمل

سیستم های مکملی که می توانند در کنار یک فلزیاب پالسی قدرتمند کارایی زیادی داشته باشند زیاد هستند اما برای طلایابی ما عمومأ از سه سیستم مکمل ردیاب، اسکنر و یون یاب بهره می بریم.

ردیاب

سیستم های ردیاب یا فلزیاب های آنتن راداری دو دسته آنتن هستند که می توانند به صورت خوراک خور و فرکانسی کار کنند. برای استفاده از سیستم خوراک خور باید دو قطعه طلای هم عیار را در محفظه های پشت دسته آنتن ها قرار دهیم و منتظر چرخش آنها شویم. اما در سیستم فرکانسی باید دسته ها را با کابل به پنل دستگاه متصل کنیم و ولوم سنس را روی کلمه GOLD قرار دهیم تا طلا را در محیط شناسایی کنیم.

این دستگاه ها می توانند محیطی در حدود دو هزار متر مربع را کاوش کنند البته این سیستم به تنهایی برای دفینه یابی کفایت نمی کند و کاوشگران را به نزدیکی هدف می برد. اما در کنار یک دستگاه پالسی نقطه زن بسیار کاوشکری را آسان تر و سریعتر می کنند.

اسکنر

سیستم های تصویری همان اسکنر ها هستند این سیستم متشکل از تعدادی سنسور مگنومتر است. که می توانند تصاویر لایه های زمین را به صورت دو بعدی و سه بعدی به کاوشگر نشان دهند. دستگاه های اسکنر می توانند به دو صورت عکسبرداری و لایو اسکن کار کنند.

این سیستم می تواند به راحتی اتاقک های زیر زمینی و مقبره های پلمپ شده را به ما نشان دهد. و کار با آنها می تواند دفینه یابی را بسیار سریعتر کند. در این سیستم فلز طلا کاملأ مجزا نشان داده می شود و می توانیم آنرا در عمق زمین ببینیم.

یون یاب

سیستم یون یاب به صورت تخصصی فقط برای کاوش طلا در محیط های بسته درست شده است. یون یاب یک دسته است که می تواند گاز های طلا را دریافت کند و کاوشگران را به سمت هدف هدایت کند. این دسته ها هم برای طلاهای قدیمی و باستانی کارایی دارند هم طلاهای جدید.

خرید طلایاب اورجینال

سوال مهمی که درباره دستگاه های اورجینال باید به آن توجه کنیم این است که ما می توانیم از  فلزیاب خارجی با کیفیت در ایران استفاده کنیم یا نه؟ و این که آیا دستگاه های ایرانی جوابگوی نیاز ما هستند؟

در واقع ما به دلیل تحریم ها نمی توانیم دستگاه های خارجی را به صورت قانونی وارد کنیم. اگر هم دستگاه هایی در ایران وارد شوند نمی توانیم از خدمات پس از فروش، ضمانت نامه ها و آموزش های کمپانی اصلی بهره ببریم.

البته در این میان برخی افراد سود جو دستگاه های بی کیفیت و غیر اصلی را به نام دستگاه های اورجینال می فروشند. این دستگاه ها نه تنها نمی توانند قدرت کافی داشته باشند بلکه هیچ ضمانت معتبری هم برای کارایی آنها وجود ندارد.

اما کمپانی آی کا پی وی که یک شرکت ایرانی است با استفاده از تخصص مهندسین ایرانی و بهره از دانش جهانی توانسته دستگاه هایی با کارایی بالا و سطح بین المللی تولید و به بازار ارائه کند. این کمپانی تمام دستگاه های خود را با ضمانت نامه های معتبر و خدمات پس از فروش ارائه می کند.

تعدادی از محصولات با کیفیت ایرانی

در زیر تعدادی از محصولات با کیفیت و حرفه ای ایرانی را می توانیم مشاهده کنیم. این دستگاه ها همگی محصول کمپانی آی کا پی وی هستند و همانطور که گفته شد همگی دارای ضمانت نامه کتبی و خدمات پس از فروش می باشند.

  • طلایاب مکمل IKPV BEST PROFESSIONAL
  • اسکنر LEOPARD 16000
  • فلزیاب Schneider Series
  • دستگاه طلایاب TESLA SCAN 777
  • گنج یاب Hoxne Pro
  • دفینه یاب KOMATSU A-U-16

کاربرد طلایاب ها

پیشنهاد ما به شما این است که اگر به دنبال دستگاه حرفه ای هستید از فلزیاب مکمل استفاده کنید. همانطور که گفته شد سیستم های مکمل مانند یون یاب و اسکنر و ردیاب می تواند کار دفینه یابی را به مراتب ساده تر کند.

اما در صورت تمایل به داشتن یک دستگاه پالسی نقطه زن بوقی تک کاره باید بدانید که این دستگاه ها از کیفیت های متنوعی برخوردار هستند و بهتر است قبل از هر اقدامی با افراد کاربلد مشورت کنید.

نتیجه گیری

در نهایت توصیه ما این است که دستگاه طلایاب اورجینال را از کمپانی های معتبر تهیه کنید. افرادی که نمی توانند دستگاه های خودشان را از نظر کیفیت و خدمات پس از فروش تضمین کنند. نمی توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. امیدواریم این مقاله هم برای شما مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید