خرید فلزیاب تصویری حرفه

خرید فلزیاب تصویری حرفه ای

خرید فلزیاب تصویری حرفه ای

بسیاری از کاوشگران به دنبال خرید دستگاه های فلزیاب حرفه ای برای گنج یابی و دفینه یابی هستند. از این رو خرید فلزیاب تصویری حرفه ای می تواند گزینه کاملا مناسبی برای این گونه افراد باشد. در اندک مواردی کاوشگران به قصد تفریح و درک هیجانات کشف و ردیابی اهداف مدفون شده می باشند؛ در این گونه موارد؛ خرید یک فلزیاب میان رده و عدم هزینه های سنگین؛ کاری معقولانه خواهد بود. اما افرادی که هدف اصلی آنها دفینه یابی می باشد؛ حتما باید از گنج یاب های حرفه ای استفاده کنند؛ به همین جهت نیز؛ آشنایی با یک گنج یاب تصویری می تواند کمک زیادی به این افراد داشته باشد؛ چرا که این دستگاه ها از قوی ترین ابزار های ردیابی گنج می باشند.

خرید فلزیاب تصویری حرفه
خرید فلزیاب تصویری حرفه

خرید فلزیاب تصویری حرفه ای با گارانتی

همان طور که می دانید دستگاه های فلزیاب؛ دارای حساسیت های بسیار بالایی می باشند؛ علاوه بر این سیستم های بکار رفته در آنها نیز؛ باعث افزایش حساسیت در آنها خواهد شد. از این رو این ابزار ها به سرعت دچار خرابی ها و اشکالات زیادی می شوند. بر همین اساس خرید فلزیاب با گارانتی دارای اهمیت زیادی می باشند. دستگاه های تصویری دارای حساسیت های به مراتب بالاتری می باشند؛ به همین دلیل توجه به اصالت و ضمانت دستگاه فلزیاب همواره باید رعایت شود.

برترین سیستم های کاوش تصویری

  • فلزیاب AJM IMAGING PT,
  • فلزیاب ANTARES IMAGING,
  • فلزیاب AUR 370,
  • فلزیاب KOMATSU A-U-2,
  • فلزیاب RICHEL M-80,
  • فلزیاب TACHAR T1

آشنایی با سیستم کاوش مکمل

سیستم های کاوش مکمل و یا به اصطلاح فلزیاب مکمل؛ دستگاه ها و ابزار هایی می باشند که از ترکیب چند نوع سیستم طراحی و ساخته می شوند. این دستگاه ها دارای قابلیت ها و ویژگی های برتر و مثبت بیشتری نسبت به سایر دستگاه ها می باشند. از این رو شانس موفقیت کاوشگران را تا حد زیادی افزایش می دهند. به عنوان مثال دستگاه فلزیاب AUR 370 یک فلزیاب مکمل طراحی شده از 3 سیستم بوقی پالسی، آنتن راداری و اسکنر تصویری می باشد. خرید دستگاه هایی همانند  این فلزیاب می تواند تمامی نیاز های شما را در آن واحد برطرف کرده و نیازی به خرید چندین فلزیاب را نخواهید داشت؛ همچنین در هزینه های شما کاهش و صرفه جویی زیادی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید