خرید فلزیاب پالسی

خرید فلزیاب پالسی

خرید فلزیاب پالسی

فلزیاب ها امروزه به یکی از پرکاربردترین دستگاه های الکترونیکی تبدیل شده است و بخاطر استقبال زیاد کاوشگران روز به روز در حال پیشرفته شدن هستند. در عرضه فلزیابی شرکت هایی زیادی وجود دارند که سال هاست فعالیت می کنند و سعی می کنند با کمک تکنولوژی های به روز از نظر کیفیت و کارایی محصولات خود را در سطح بالایی نگه دارند. رقابت در این زمینه بسیار فشرده می باشد و تولید کننده ها با ارائه فلزیاب های جدید سعی می کنند نبض بازار را در دست بگیرند و همین موضوع باعث شده است تا مدل ها و انواع مختلفی از دستگاه ها در بزار وجود داشته باشد که هریک دارای کارای و قابلیت های خاص خود هستند و در زمینه های تعریف شده ای مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید فلزیاب پالسی
خرید فلزیاب پالسی

استفاده و کاربرد فلزیاب ها : 

همان طور که گفتیم فلزیاب ها دارای مدل های مختلفی هستند که در صنعت های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. فلزیاب ها با توجه به نوع سیستم دارای کاربرد های مختلفی هستند و با توجه به کارایی که دارند از فلزياب‌ها در امنيت فرودگاه‌ها، زندانها، موزه‌ها، كشف ميادين مين و بسياري مكانهاي ديگر استفاده مي‌شود. البته بیشترین استفاده از فلزیاب در جوامع عمومی ، برای کشف گنج و دفینه می باشد. برای این کار معمولا از دو نوع سیستم ، فلزیاب پالسی و فلزیاب VLF استفاده می شود که برای کاوش در داخل ایران بیشتر در فلزیاب پالسی استفاده می شود و دستگاه های وی ال اف کارایی زیادی ندارند.

نحوه کار فلزیاب پالسی :

فلزیاب های پالسی برخلاف سیستم های وی ال اف از یک سیم پیچ استفاده می کنند که هم نقش فرستنده و هم گیرنده را دارد. یک فلزیاب پالسی معمولی به صورت میانگین ۱۰۰ پالس بر ثانیه ارسال میکند. خاک ایران به دلیل معدنی بودن باعث ایجاد اختلال در کار فلزیاب های VLF میشود اما عملکرد فلزیاب های پالسی در این نوع خاک بسیار بهتر بوده و بسیار کم تحت تاثیر مواد معدنی خاک قرار میگیرد

اجزای یک فلزیاب پالسی :

فلزیاب پالسی نیز همانند دیگر فلزیاب های موجود از بخش های مختلفی تشکیل میشوند و اساسا تفاوتی با آنها ندارند. بخش هایی همچون کویل فلزیاب ، دسته فلزیاب ، جعبه کنترل اصلی و در مدل های تصویری شامل لپتاپ و یا تبلت برای نمایش اطلاعات پردازش شده توسط نرم افزار ویژوالایزر است. برای کارکرد خوب و دقیق با فلزیاب های پالسی باید دفترچه راهنمای فلزیاب خود را به دقت مطالعه کنید تا بتوانید تنظیمات فلزیاب خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده و همچنین اپراتور فلزیاب پالسی به ساعت ها تمرین نیاز دارد تا بتواند مهارت کافی را به دست آورد. بیشترین کاربرد فلزیاب های پالسی برای پیدا کردن گنج و دفینه است و در زمین های شوره زار و کوهستان عملکرد بهتری دارد.

مرکز فروش فلزیاب :

اگر به دنبال خرید فلزیاب پالسی ، ردیاب آنتنی ، اسکنر مگنومتر و … هستید می توانید به نمایندگی های فروش شرکت آی کا پی وی مراجعه کرده و از بین مدل های مختلف فلزیاب مورد نظر خود را بعد از تست خریداری کنید. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی 12 ماهه و پس از فروش 10 ساله هستند تا کاوشگران بدون هیچ گونه مشکلی و با اطمینان کامل خرید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید