دستگاه طلایاب تصویری

دستگاه طلایاب تصویری

با سلام خدمت تمام دوستان و علاقه مندان حوزه کاوشگری، در این مقاله قصد داریم درباره دستگاه طلایاب تصویری صحبت کنیم. این دستگاه ها توانایی نشان دادن لایه های زمین را به کاوشگران دارند. اما برای استفاده از آنها باید نکاتی را در نظر بگیرید. که در این مقاله با آنها آشنا می شویم.

استفاده از فلزیاب

استفاده از دستگاه های فلزیاب و گنج یاب ها این روز ها بسیار شایع شده است. این موضوع نیز کاملا بدیهی می باشد. و کاوشگران به خوبی می دانند. که برای موفقیت در ردیابی دفینه حتما باید از دستگاه های فلزیاب، گنج یاب و طلایاب حرفه ای استفاده کنند. البته برای ردیابی هر هدفی نیاز به خرید و استفاده از یک دستگاه حرفه ای وجود ندارد.

بسیاری از افراد به منظور سرگرمی و هیجان ردیابی اهداف وارد این عرصه می شوند؛ در این صورت نیاز به صرف هزینه های گزاف بابت خرید یک فلزیاب حرفه ای و صرف زمان زیادی بابت یادگیری نحوه کاوش با آن و کسب تسلط کافی نخواهد بود. و کاوشگران صرفا با استفاده از یک فلزیاب معمولی نیز به خواسته خود خواهند رسید. دستگاه های طلایاب تصویری یکی از نمونه ابزار های حرفه ای در عرصه دفینه یابی می باشد.

دستگاه طلایاب تصویری
دستگاه طلایاب تصویری

دستگاه طلایاب تصویری چیست؟

افرادی که به این عرصه علاقه مند می باشند؛ به خوبی می دانند که اهداف مختلفی برای ردیابی وجود دارد. همچنین مکان ها و وضعیت های آنها و به طور کلی شرایط اقلیمی نیز در روند کاوش تاثیر مستقیم دارد. از این رو ابزار ها و دستگاه های مختلف با قابلیت های متفاوت ابداع و اختراع شده است. که تمامی این وضعیت ها پوشش داده شود.

یکی از مهم ترین ابزار های ساخته شده در این عرصه که دارای قدرت زیادی در دفینه یابی نیز می باشد. دستگاه های تصویری می باشد. که موضوع مقاله ما نیز این ابزار ها می باشد. دستگاه های فلزیاب به روش های گوناگون اقدام به سنس و ردیابی اهداف می کنند. دستگاه های تصویری نیز به روشی متفاوت این عمل را انجام می دهد.

این ابزار ها به وسیله سنسور هایی خاص که معمولا سنسور مگنومتر می باشد؛ اقدام به تصویر برداری از عمق زمین می کنند. تصاویر ارائه شده به صورت 2 بعدی و متشکل از گراف های رنگی می باشد. کاوشگر با استفاده از ابزار های پردازشی همانند نرم افزار ویژوالایزر اقدام به تجزیه این اطلاعات کرده است. و در نهایت این تصاویر خروجی دستگاه بوده که با استفاده از آنها کاوشگر؛ قادر خواهد بود. تا مکان دقیق هدف را مشاهده کند. خود هدف و شکل حدودی آن را مشخص کند. موانع موجود و سریع ترین راه دسترسی به آن را نیز کشف و مشخص کند. از این رو استفاده از این دستگاه ها می تواند تا حد زیادی به موفقیت کاوشگران کمک کند.

دستگاه طلایاب تصویری
دستگاه طلایاب تصویری

انواع طلایاب تصویری

در این قسمت تعدادی از دستگاه های حرفه ای تصویری ایرانی را معرفی می کنیم. این دستگاه ها بر اساس آب و خاک ایران تولید شده اند. و همگی با ضمانت نامه های طولانی و خدمات پس از فروش ارائه می شود.

  • طلایاب KOMATSU A-U-4.
  • فلزیاب TACHAR T8.
  • گنج یاب LEOPARD 2000.
  • دفینه یاب HOXNE.
  • سکه یاب RICHEL M-80.
  • گنجیاب HS366.
  • دستگاه طلایاب AUR 370 PLUS.

خرید طلا یاب اورجینال

برای خرید سیستم های اورجینال و اصل حتما باید به کمپانی های معتبر مراجعه شود. خرید از محصولات افراد و اشخاص غیر معتبر می تواند. ضرر های مالی و زمانی زیادی را به شما وارد کند. علاوه بر این که احتمال درگیر شدن، با مواضع قانونی نیز در این زمینه وجود دارد.

نتیجه گیری

در نهایت باید گفت دستگاه های فلزیاب تصویری می توانند بسیار کار آمد باشند. این دستگاه ها هم جای دفینه ها را می توانند پیدا کنند. هم خود گنج ها را کاوش می کنند. اما دستگاه های تصویری که کیفیت لازم را نداشته باشند. نمی توانند زیاد کارایی داشته باشند. پس در انتخاب دستگاه های تصویری بسیار دقت کنید. کمپانی آی کا پی وی همانطور که گفته شده، از بهترین سنسورهای تصویری جهان استفاده می کند. این کمپانی تمام دستگاه های خود را با ضمانت نامه های معتبر و خدمات پس از فروش ارائه می کند.

جهت مشاوره رایگان با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید