دستگاه فلزیاب حرفه ای

دستگاه فلزیاب حرفه ای

دستگاه فلزیاب حرفه ای

با سلام به شما کاوشگران عزیز و بازدیدکنندگان محترم سایت کبرا فایندر. به دلیل افزایش گنج یابی و دفینه یابی در طی چند سال اخیر در کشورمان؛ در این مقاله تصمیم داریم تا؛ یکی از برترین دستگاه های فلزیاب حرفه ای را به شما عزیزان معرفی کنیم. همانطور که میدانید یکی از اولین شرط های موفقیت در کاوش؛ و دستیابی به گنج و دفینه؛ استفاده از دستگاه‌های فلزیاب و انواع طلایاب و گنج یاب هایی میباشد که؛ بدین منظور طراحی و ساخته شده اند. بسیاری از کاوشگران به طور مرتب این سوال را از من می پرسند که؛ در صورتی که می توان به صورت سنتی به؛ گنج یابی پرداخت؛ چرا باید با هزینه های زیاد؛ دستگاه فلزیاب را خریداری کرده و از آنها؛ استفاده کرد.

دستگاه فلزیاب حرفه ای
دستگاه فلزیاب حرفه ای

جواب این سوال بسیار ساده است؛ چرا که تنها کاربرد فلزیاب ها؛ یافتن اهداف نمی باشد. فلزیاب ها به صورت محسوسی؛ کاوش ها را راحت‌تر کرده؛ و سرعت بالایی را حتی به کاوش گران مبتدی فراهم می آورد. از همین نظر حتی در صورت استفاده از یک دستگاه فلزیاب گران قیمت و صرف هزینه بالا؛ به دلیل کاهش زمان؛ و همچنین؛ جلوگیری از حفاری های بی مورد؛ باعث بهبود عملکرد کاوشگر شده و هزینه های جانبی را تا حد زیادی کاهش می دهد؛ و در نهایت باعث متعادل شدن هزینه ها خواهد شد.

دستگاه فلزیاب حرفه ای

برای کاوشگران ای که قصد خرید فلزیاب را دارند؛ انتخاب های متنوع و زیادی را در پیش رو دارند. از انواع فلزیاب تصویری گرفته تا؛ فلزیاب آنتن راداری؛ فلزیاب مگنومتر؛ فلزیاب شاقولی؛ یون یاب؛ فلزیاب های نقطه زن، شعاع زن و انواع مدل های دیگر؛ می توان مثال زد. اما طبق بررسی های مختلف و زیادی که کارشناسان ما در این زمینه انجام دادند؛ بهترین گزینه و مناسب‌ترین گزینه برای هر کاوشگری با هر میزان تجربه و تخصصی؛ میتواند فلزیاب مکمل باشد. برای آن دسته از عزیزانی که اطلاعاتی راجع به فلزات به مکمل ندارند؛ باید بگوییم که؛ دستگاه های مکمل با ترکیب و استفاده از چندین سیستم فلزیابی؛ طراحی و ساخته می شود.

اینگونه کاوشگران؛ فرصت این را دارند که با پرداخت هزینه یک دستگاه فلزیاب صاحب چندین دستگاه فلزیاب حرفه ای شوند. این ویژگی نه تنها باعث می‌شود تا؛ شانس موفقیت کاوشگر تا چندین برابر افزایش یابد؛ بلکه باعث می شود که هزینه های جانبی تا حد زیادی کاهش یابد. از طرفی به دلیل استفاده از تنها یک دستگاه فلزیاب؛ هزینه های حمل و نقل نیز کاهش یافته و خود کاوش نیز با راحتی بیشتری انجام خواهد گرفت.

برای کاوش در خاکهای معدنی ایران پیشنهاد ما به شما دوستان؛ استفاده از فلزیاب مکمل تچر تی وان می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید