دستگاه فلزیاب خارجی

دستگاه فلزیاب خارجی

دستگاه فلزیاب خارجی

به طور حتم تمامی ما از استفاده دستگاه های فلزیاب مطلع هستیم. هرچند این ابزار های قدرتمند دارای کاربرد ها و مصارف مختلفی می باشند اما مهم ترین استفاده ای که از این دستگاه ها می شود؛ کشف گنج و دفینه می باشد. دستگاه های فلزیاب را در مجموع می توان به دسته خارجی و ایرانی تقسیم بندی کرد. از نظر سیستمی و تکنولوژی ساخت فلزیاب های خارجی با استفاده از سیستم قدرتمند وی ال اف طراحی و ساخته می شوند. اما بیشترین کاربرد و عملکرد مناسب این دستگاه ها و این سیستم ها؛ در اعماق کم و نزدیک به سطح می باشد. این سیستم ها به گونه ای طراحی شده اند که دارای حساسیت بالا در اعماق کم داشته باشند تا مناسب کاوش در لایه های بالایی خاک باشند.

دستگاه فلزیاب خارجی
دستگاه فلزیاب خارجی

مقایسه دستگاه فلزیاب خارجی با ایرانی

در سطر های بالا خواندید که فلزیاب های خارجی با استفاده از سیستم کاوش وی ال اف ساخته می شوند. حال زمان بررسی فلزیاب های ایرانی فرا رسیده است. کاوش دفینه و گنج در کشور ما؛ دارای تفاوت هایی با گنج یابی در کشور های خارجی دارد. در کشور های اروپایی چیزی به نام دفینه وجود ندارد و در اغلب موارد کاوش به منظور سکه یابی صورت می گیرد. که برای این منظور نیازی به دستیابی به اعماق بالا وجود ندارد. اما در کشور ما دقیقا برعکس این موضوع می باشد.

به دلیل قدمت بالا؛ در کشور ما؛ دفینه ها و اهدافی که کاوشگران ردیابی می کنند؛ در اعماق بالایی قرار گرفته اند.  از طرفی فلزیاب ها ذاتا دستگاههایی می باشند که دارای حساسیت های بالایی می باشند. از این رو در مکان هایی که دارای املاح معدنی و یا نویز های مختلف وجود داشته باشد؛ طبیعتا دچار اختلال زیادی خواهند شد. به همین دلیل برای دستیابی به اهداف؛ نیاز به دستگاه هایی بود که علاوه بر سازگاری با خاک های معدنی؛ دارای قابلیت حذف نویز و ثبات عملکرد خوب و همچنین قدرت نفوذ بالایی داشته باشند. بر همین اساس در کشور ما دستگاه ها در اکثر موارد بر پایه سیستم پالسی ساخته می شوند. هر چند در برخی موارد شاهد خرید و فروش فلزیاب خارجی با سیستم کاوش وی ال اف می باشیم.

دستگاه فلزیاب خارجی
دستگاه فلزیاب خارجی

آشنایی با برخی از فلزیاب های ایرانی حرفه ای

  • فلزیاب
  • فلزیاب COBRA ION
  • فلزیاب RICHEL M-160
  • فلزیاب TESLA SCAN 152
  • فلزیاب TACHAR T8
  • فلزیاب HOXNE PLUS
  • فلزیاب HS366 PROFESSIONAL
  • فلزیاب AUR 370 PLUS

خرید فلزیاب خارجی اورجینال

سلیقه ها در تمامی موارد زندگی متفاوت می باشد. این موضوع در زمینه خرید فلزیاب نیز صدق می کند. کاوشگران زیادی نیز همچنان به استفاده از دستگاه های فلزیاب خارجی علاقه زیادی نشان می دهند. اما به دلیل غیر قانونی بودن و ممنوعیت قانونی که کاوش دفینه در کشور ما دارد؛ طبیعتا واردات دستگاه های فلزیاب نیز غیر قانونی خواهد بود. به همین دلیل خرید فلزیاب خارجی اصل تا مقدار زیادی با مشکلات جدی رو به رو می باشد. برای این منظور تصمیم گرفتیم تا کمپانی IKPV را به شما عزیزان معرفی کنیم. این کمپانی یکی از بزرگ ترین صادر کننده و وارد کننده دنیای فلزیابی می باشد. شما می توانید تمامی دستگاه های مورد نظر خود را به صورت اورجینال؛ در این مجموعه با گارانتی و با تست حضوری خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید