دفینه یاب تصویری

دفینه یاب تصویری

با سلام خدمت تمام دوستان و علاقه مندان حوزه کاوشگری، در این مقاله قصد داریم درباره دفینه یاب تصویری صحبت کنیم. این دستگاه ها یکی از مهم ترین ابزار های مورد نیاز و مورد استفاده در گنج یابی می باشد. بسیاری از کاوشگران به دنبال خرید دستگاه دفینه یاب تصویری می باشند.

چرا که این دستگاه ها می توانند شانس موفقیت کاوشگران را تا حد زیادی افزایش دهند. از این رو و به دلیل تقاضای زیادی که برای خرید این فلزیاب وجود دارد؛ تصمیم داریم تا مقداری این دستگاه ها را تشریح کرده و در انتها تعدادی از برترین های آن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

دفینه یاب تصویری
دفینه یاب تصویری

دفینه یاب تصویری چیست ؟

همان طور که می دانید؛ دستگاه های فلزیاب؛ توانایی ردیابی اهداف را به روش های مختلف را دارند. اما مهم ترین و قوی ترین های این دنیا، آن هایی می باشند که از سیستم پالسی اقدام به کاوش می کنند. این دستگاه ها توانایی نفوذ بالاتری دارند. و در کشور ایران برای دفینه یابی؛ این سیستم مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم های تصویری میتوانند در هنگام کاوش ؛ به وسیله لپ تاپ و یا در سیستم های کاوش موبایلی به وسیله موبایل؛ تصاویر کاوش را به نمایش بگذارند. این تصاویر که به صورت دو بعدی و سه بعدی در اختیار اپراتورها قرار می گیرد می تواند تمام چیزهایی که از دید دستگاه های بوقی دور مانده  را هم به ما نشان دهد.

با این توضیحات می توان گفت، تصاویر حدودی اهداف را نیز می توانیم با این دستگاه ها مشاهده کنیم. البته کاوشگران زیادی تصور غلطی از این دستگاه ها دارند. اینگونه فلزیاب ها با استفاده از سیستم های گوناگونی اقدام به تصویر برداری می کنند.

بهترین متریال در این دستگاه ها؛ برای سیستم تصویر برداری؛ از ؛ سنسورهای مگنومتر اقدام بهره می برند. تصاویر این دستگاه ها به صورت گراف های رنگی؛ به نمایش گذاشته شده و کاوشگران قادرند تا؛ شکل حدودی هدف؛ مکان دقیق؛ ابعاد هدف؛ موانع موجود و بهترین راه رسیدن به آن را کشف و مشاهده نمایند.

فلزیاب TACHAR T1

  • دارای سیستم مکمل جهت افزایش شانس موفقیت و کاهش خطا
  • توانایی تفکیک اهداف به روش های مختلف
  • عمق زنی هدف و نمایش عمق
  • دارای سیستم شعاع زنی و نقطه زنی حرفه ای
  • پردازش اطلاعات با نرم افزار قدرتمند ویژوالایزر
  • سیستم آنتنی، فرکانسی و خوراکی
  • عمق کاوش 15 متر در حالت اسکنر، شعاع 700 متر

نتیجه گیری

در نهایت باید گفت خرید دفینه یاب تصویری بر اساس تحقیق صورت پذیرد. حتمأ قبل از خرید باید تصویر دستگاه را تست کنیم. تصاویری که از طریق سنسورهای مگنومتر بدست می آید بسیار دقیق است و می توانید با آنها هم دفینه ها را کاوش کنید هم مکان دفن آنها

جهت مشاوره رایگان درباره انواع دستگاه های تصویری با شماره 09917579030 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید