سنگ دوربین یا سنگ سوراخ

سنگ دوربین یا سنگ سوراخ در گنج یابی

سنگ دوربین یا سنگ سوراخ در گنج یابی

سنگ دوربین در گنج یابی از نشانه هایی است که محل دفینه را نشان می دهد و کافیست برای دیدن محل دقیق در سنگ دوربین نگاه کرد. می خواهد بگوید که اگر نگاه کنی، میبینی. بعد از خودش یک یا دو نشانه دیگر باید پیدا شود. چشم را روی قسمت بزرگ سوراخ می گذاریم. یعنی از طرفی که قطرش زیاد است نگاه میشود. مثل اینکه از دوربین نگاه می کنید.

نظر اول :منطقه ای که با چشم دیده می شود باید به دقت بررسی شود، تخته سنگ نشانه دار یا یک منطقه فرو رفته ، و یا منطقه ای مثل تپه کوچک جستجو شود. هر نشانه ای که پیدا کنید نشان از نقطه پنهان شدن دفینه می باشد.

نظر دوم : اگر روی تخته سنگی باشد که قابل جابجا کردن نباشد در این صورت خیلی مهم است. نشانه یک قبر است می بایست از سمت تنگ سوراخ به آن نگاه کنید، بدون آن که صورت و چشم خود را به آن بچسبانید. حداکثر حدود ۷۰ متر جلوتر، باید جایی باشد که چند سنگ بزرگ را بر روی هم چیده باشند و یا فرو رفتگی ها بررسی شود.

نظر سوم : منطقه ایی که در نقطه مقابل از سوراخ دیده می شود قبرستان می باشد. هر علامت صلیب روی سنگ دوریبن نشان از یک مرده است. ممکن است در مکان قربانگاه باشد. یعنی ممکن است مکان نذر شده را نشان دهد

سنگ دوربین یا سنگ سوراخ
سنگ دوربین یا سنگ سوراخ

معرفی برخی دیگر از آثار و نشانه ها در دفینه یابی

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید