سیستم کاوش دفینه

سیستم کاوش دفینه

سیستم کاوش دفینه

کشور ما یکی از مناطق دارای تمدن کهن می باشد که به همین جهت دارای دفینه های زیادی می باشد. همان طور که می دانید با گذر سال ها؛ لایه های خاک افزایش پیدا می کنند و هدفی که زمانی در عمق 2 متری بوده است پس از گذر 500 سال شاید در عمق 3 متری قرار گیرد. به همین دلیل سیستم کاوش دفینه دارای زیادی در خرید فلزیاب دارد. چرا که سیستم های مختلف دارای قابلیت های مختلف بوده و به همین دلیل در صورت انتخاب اشتباه؛ به هدف خود نخواهید رسید.

سیستم کاوش دفینه
سیستم کاوش دفینه

بهترین سیستم کاوش دفینه

معیار های مختلفی برای انتخاب دستگاه فلزیاب وجود دارد. مهم ترین معیار را می توان سیستم دستگاه فلزیاب نامید. باید بدانید که فردی قادر نخواهد بود که یک دستگاه فلزیاب را به عنوان بهترین دستگاه گنج یاب به شما معرفی کند. بلکه بهترین دستگاه صرفا بر اساس؛ نیاز ها و شرایط های فردی هر کاوشگر تعیین خواهد شد. شما باید بر اساس نیاز ها و شرایطی که در کاوش دارید؛ یک دستگاه فلزیاب را انتخاب کنید. تنها در این صورت بهترین دستگاه ممکن را برای خود تهیه کرده اید.

در حال حاضر قوی ترین سیستم ردیابی اهداف در جهان سیستم کاوش پالسی می باشد. این سیستم توانایی دستیابی به عمق های بالای 3 متر را دارا می باشد. امروزه قوی ترین دستگاه های فلزیاب پالسی؛ فلزیاب های مکمل می باشند که با استفاده از چندین سیستم کاوش طراحی و ساخته می شوند. با برخی از بهترین های مکمل آشنا شوید.

برخی از قوی ترین فلزیاب های پالسی

  • فلزیاب AUR 370,
  • فلزیاب HS366,
  • فلزیاب AJM IMAGING,
  • فلزیاب TACHAR T1,
  • فلزیاب HOXNE,
  • فلزیاب TESLA SCAN 352,
  • فلزیاب IKPV PRO

 

برای خرید انواع سیستم های فلزیاب حرفه ای به همراه آموزش های لازم به صورت رایگان؛ تنها کافی است با شماره های زیر در تماس بوده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

تلفن تماس : 09917579030_09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید