سیستم کاوش گنج

سیستم کاوش گنج

سیستم کاوش گنج

همانطور که می دانید فلزیاب ها دارای سیستم های مختلفی می باشند؛ دلیل تغییر و تفاوت در سیستمهای فلزیاب ها و سیستم کاوش گنج توانایی دستیابی کاوشگر و اپراتور به اهداف خود می باشد. اهداف مختلف در مکانهای یکسانی واقع نشده اند. به همین دلیل نیاز به دستگاه های متفاوت با سیستم های متفاوت که دارای قابلیت ها و ویژگی های مختلفی نیز باشند وجود دارد تا؛ امکان دستیابی به اهداف فراهم گردد. با ما در ادامه همراه باشید تا برخی از این سیستم ها را برای شما توضیح و شرح دهیم.

سیستم کاوش گنج
سیستم کاوش گنج

سیستم های مختلف کاوش گنج

از انواع سیستم های ساخت و طراحی دستگاه های فلزیاب استفاده می شود می توان به؛ سیستم کاوش نقطه زن؛ سیستم کاوش شعاع زن؛ سیستم کاوش تصویری؛ سیستم کاوش مکمل؛ یون یاب ها؛ شاقول ها و مختلف دیگر اشاره کرد. هر یک از سیستم های متفاوت؛ در یک نقطه دارای کاربرد و استفاده می باشد. هرچند تنها با استفاده از یک قابلیت و یک سیستم می توان به اهداف دست یافت؛ اما نمی ‌توان یک زمانبندی عاقلانه را برای آن در نظر گرفت.

گاهاً ممکن است یک کاوش ساده؛ روزها و یا حتی هفته به طول انجامد. در صورتی که با استفاده از چندین سیستم در کنار یکدیگر؛ نه تنها آن زمان کاوش کاهش می یابد؛ بلکه شانس موفقیت تا حد زیادی افزایش خواهد یافت. از طرفی با کاهش حفاری‌ های  بی مورد؛ کاهش زمان و افزایش راندمان؛ هزینه های جانبی نیز تا حد زیادی کاهش خواهد یافت. برای کسب اطلاعات بیشتر؛ و خرید فلزیاب اصل می ‌توانید کمپانی های مشاوره معتبر؛ مراجعه فرمایید. در ادامه شما را با تعدادی از بهترین دستگاه های فلزیاب ایرانی آشنا خواهیم کرد.

  • فلزیاب AJM BUGLE،
  • فلزیاب DERAK 110،
  • فلزیاب RICHEL M-20،
  • فلزیاب ANTARES،
  • فلزیاب AUR 370

برای مشاهده لیست کامل دستگاه های فلزیاب با قیمت های آن می توانید اینجا را کلیک کنید. و یا با شماره تماس های زیر با ما و کارشناسان خبره ما؛ در تماس باشید.

099917579030_09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید