فروش فلزیاب ایرانی

فروش فلزیاب ایرانی

با سلام خدمت تمام دوستان و علاقه مندان حوزه کاوشگری، در این مقاله قصد داریم درباره فروش فلزیاب ایرانی صحبت کنیم. فروش این دستگاه ها به واسطه همین موضوع بسیار بالا می باشد. البته در بین دستگاه های با کیفیت، دستگاه های تقلبی هم بفروش می رسد. فروش فلزیاب ایرانی همیشه با مشکلاتی همراه بوده، که در این مقاله درباره تمام این مسائل صحبت می کنیم.

فلزیاب تقلبی

تنها عاملی که باعث شکست در کاوشگری می شود؛ عدم آگاهی کافی کاوشگران می باشد. مهم ترین اصل در زمان خرید فلزیاب؛ مشاوره و دریافت راهنمایی های لازم می باشد. بسیاری از افراد تصور می کنند هزینه هایی که برای دریافت مشاوره می کنند؛ بی مورد و اضافی می باشد.

حال آن که کمپانی های بزرگی همچون کمپانی IKPV مشاوره و راهنمایی هایی کاملا رایگان را ارائه می دهند. در ادامه کمی بیشتر با این تولید کننده معتبر آشنا خواهید شد.

فروش فلزیاب ایرانی
فروش فلزیاب ایرانی

فروش و فروشنده فلزیاب ایرانی

کمپانی آی کا پی وی یکی از معتبر ترین و مطرح ترین تولید کننده های فلزیاب در کشور می باشد. این کمپانی دارای تعداد زیادی، از انواع سیستم های ردیاب گنج و فلزیاب ها و گنج یاب های حرفه ای می باشد. از ویژگی های این کمپانی می توان به تولید کامل و صد درصدی محصولات خود؛ توسط خود، با تکنولوژی های روز و متریال و قطعات با کیفیت ایرانی و آلمانی می باشد.

مزیت اصلی طراحی این محصولات در کشور؛ عملکرد و سازگاری و تطابق کامل این دستگاه ها با جنس خاک و اهداف موجود در کشور می باشد.

برای مشاهده لیست قیمت فلزیاب های تولیدی این مجموعه می توانید اینجا را کلیک کنید.

از سایر ویژگی های این کمپانی می توان به این موضوع اشاره کرد که؛ تمامی محصولات این کمپانی دارای گارانتی و ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش و پشتیبانی 10 ساله و همچنین قیمت های استثنایی و آموزش های کاملا رایگان نحوه استفاده از دستگاه ها؛ همچنین تست حضوری در مکان های واقعی می باشد.

ارتباط با ما

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید گنج یاب و دریافت آموزش رایگان و کلیه خدمات مرتبط با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

09917579030_ 09120043750_ 09917579001

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید