فروش فلزیاب پالسی

فروش فلزیاب پالسی

فروش فلزیاب پالسی

فلزیاب ها دستگاه هایی هستند که برای کشف اشیاء فلزی مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه های فلزیاب دارای انواع مختلفی هستند که هریک از تکنولوژی کاری متفاوتی هم برخوردار می باشند. به صورت کلی از فلزیاب ها در صنعت و معدن ، سازمان های نظامی و امنیتی ، کشف گنج و دفینه و … استفاده می شود. در زمینه کشف اشیاء قیمتی از فلزیاب پالسی و فلزیاب های VLF استفاده می شود. سیستم های VLF که با نام فلزیاب های تفریحی هم شناخته می شوند برای کشف اشیاء در سطح زمین بکار گرفته می شوند و تا عمق یک متر را با شرایط خاص کاوش می کنند. اما فلزیاب های پالسی که موضوع اصلی مقاله امروز هم می باشد دارای عملکرد متفاوتی هستند که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

فروش فلزیاب پالسی
فروش فلزیاب پالسی

آشنایی با نحوه کار فلزیاب پالسی :

در فلزیاب های پالسی یک جریان فرستنده که متوالیا” روشن و خاموش می شود برقرار می گردد. میدان، جریان ادی (eddy) پالسی در شیء ایجاد می کند که با انالیز میرایی پالس القا شده در گیرنده شناسایی می گردد؛ در واقع انرژی القایی نسبت به ولتاژ اولیه در دو سر سلف با یک اختلاف فاز ظاهر می شود. در صورت برخورد دستگاه با فلزات، تغییراتی در دامنه و یا اختلاف فاز ایجاد می شود. اساس کار فلزیاب های PI بر اشکارسازی این اختلاف ولتاژ چند میکرو ولتی بین دو نمودار یعنی زمانی که سیم پیچ ها (قلب دستگاه یا همان قسمت اصلی ان سیم پیچ می باشد.) در معرض هیچ نوع فلزی قرار ندارد و زمانی که سیم پیچ در معرض یک نوع فلز قرار می گیرد است.

فلزات مختلف در طول این نمودار در جاهای خاصی قابلیت تاثیر بیشتری دارند. فلزیاب های پالسی به خاطر نوع عملکردی که دارند عمق بیشتری را کاوش می کنند ، البته میزان عمق کاوش فلزیاب به عوامل زیادی مانند جنس خاک ، تکنولوژی کارکرد فلزیاب ، کویل فلزیاب ، تنظیمات فلزیاب و … بستگی دارد. فلزیاب های پالسی در تفکیک فلزات نسبت فلزیاب های VLF از قدرت کمتری برخوردار می باشند.

مرکز فروش فلزیاب پالسی :

شرکت IKPV برترین و بزرگترین تولید کننده فلزیاب و گنج یاب پالسی تصویری در ایران می باشد که با بهره مندی از بروزترین تکنولوژی ساخت و بکارگیری نیروهای متخصص در زمینه الکترونیک توانسته محصولات با کیفیت و کارایی بالا را به بازار عرضه کند و با محصولات شرکت های خارجی به رقابت کند. IKPV دارای نمایندگی های مختلفی می باشد که کاوشگران می توانند در زمینه خرید یا فروش فلزیاب پالسی مراجعه کنند و همچنین می توانند با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنند. برای مشاهده لیست قیمت فلزیاب ، اینجا کلیک کنید.

شماره تماس : 09120043750 –  09917579030

آدرس فروشگاه : شیراز – دینکان – خیابان شهید دینکانی – نبش کوچه 21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید