فروش گنج یاب

فروش گنج یاب

با سلام خدمت تمام علاقه مندان به کاوشگری. امروز می خواهیم درباره فروش دستگاه گنج یاب با شما صحبت کنیم. و مثل همیشه امیدواریم که این مقاله برای شما سودمند باشد.

دستگاه دفینه یاب هم مانند تمام وسایل الکترونیکی از نمونه های اورجینال و با کیفیت و بدون کیفیت تشکیل می شود. اما قبل از شروع بحث باید تفاوت فلزیاب و گنج یاب را با هم بررسی کنیم.

تفاوت فلزیاب و گنج یاب

همان طور که می دانید فلزیاب ابزاری است جهت کشف اهداف فلزی پنهان شده در زیر زمین می باشد. در واقع دستگاه های فلزیاب فقط قادر به کشف فلز هستند. اما توانایی تشخیص نوع فلز ، ابعاد و تفکیک آن ها نمی باشد.

اما گنج یاب ها بر عکس فلزیاب ها عمل می کنند و توانایی تفکیک فلزات با ارزش مثل طلا را از فلزات بی ارزش مثل آهن را دارند و علاوه بر آن جنس فلز و ابعاد آن ها با توجه به قابلیت هایی که برای آن در نظر گرفته می شود قادر به تشخیص می باشد.

فروش گنج یاب
فروش گنج یاب

شرکت های سازنده دستگاه گنج یاب :

اگر جزو کاوشگران حرفه ای باشید حتما اسم کمپانی های خارجی مانند گرت ، فیشر ، ماینلب ، لورنز ، او کا ام  و … را که در زمینه تولید دستگاه گنج یاب فعالیت می کنند را شنیده اید.

این دستگاه ها به دلیل تحریم ها به صورت قانونی وارد ایران نمی شوند و در صورت وجود دستگاه اصلی، ما نمی توانیم از خدمات کمپانی سازنده بهره ببریم. 

اما مشکل اصلی در خرید دستگاه های خارجی وجود نمونه های تقلبی بی شماری است که در بازار وجود دارد و سودجویان با استفاده از نام این کمپانی ها  کلاهبرداری های زیادی می کنند.

اگر هم این دستگاه ها را پیدا کنید حتمأ، قیمت بسیار بالایی را دارند. و از سوی دیگر بیشتر از این دستگاه ها دارای سیستم کاری VLF  هستند که در خاک ایران کارایی و عملکرد بسیار پایینی دارند.

بزرگترین تولید کننده دستگاه گج یاب در ایران :

علاوه بر شرکت هایی که در بالا نام بردیم که شرکت IKPV  نیز یکی از بهترین های عرصه فلزیابی و گنج یابی می باشد که در داخل کشور فعالیت می کند. این شرکت بیش از دو دهه می باشد که با طراحی و تولید بهترین فلزیاب و گنج یاب ها که از بروزترین تکنولوژی ها  و پیشرفته ترین قطعات موجود استفاده کرده است

این کمپانی با کیفیت ترین محصولات را به بازار داخلی و خارجی عرضه کند. زمینه فعالیت IKPV تولید انواع دستگاه فلزیاب تصویری ، آنتن راداری ، مگنومتر ، فلزیاب پالسی و … می باشد. تمامی محصولات IKPV  دارای سیستم PI می باشد که از عملکرد بالایی نسبت به سیستم های VLF  برخوردار می باشند.

فروش گنج یاب در شیراز و تهران :

کمپانی IKPV دارای دو دفتر فروش فیزیکی در ایران است که می تواند خیال مشتریان خود را از بابت ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش راحت کند.

توصیه ما این است که از اسامی بدون ضمانت خرید نکنید چرا که با دادن هزینه های گزاف به نتیجه نمی رسید. در صورت تمایل به این حوزه حتمأ به دفاتر ما در شیراز یا تهران سر بزنید و خودتان قدرت محصولات ما را با دیگران مقایسه و تصمیم بگیرید.

 

 شماره تماس : 09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید