فلزیاب آمریکایی گرت

فلزیاب آمریکایی گرت

شرکت فلزیاب آمریکایی گرت واقع در ایالت تگزاس آمریکا از سال 1964 میلادی تا کنون با بیش از نیم قرن سابقه یکی از معروف ترین شرکت ها در زمینه طراحی و در دنیا می باشد.

دستگاه های ساخت کمپانی فلزیاب آمریکایی گرت از بهترین قطعات و زیر نظر بهترین متخصصین و با استفاده از فناوری روز دنیا ساخته می شوند و همواره انتخاب اول کاوشگران بوده است.

فلزیاب آمریکایی

فلزیاب آمریکایی

تعریف فلزیاب آمریکایی گرت از گفته چارلز گرت

هنگامی که برای اولین بار در سال 1964 فروش و بازاریابی خود را در آشکارسازهای فلزی آغاز کرد، بر روی ساخت بهترین آشکارسازهای فلزی تمرکز کردیم. و آنها را با هزینه ای منصفانه و منطقی بفروش رساندیم. از آن زمان کار خود را بر جلب اطمینان کامل مشتریان اختصاص داده ایم.

از نظر وی نام گرت برای یک دستگاه تشخیص فلز مناسب بوده و اکثر افراد در این عرصه از رضایت کامل برخوردار هستند. وی اذعان دارد که ما به این باور رسیدیم که آشکار ساز های گرت میتواند در این صنعت پیشتاز و یکه تاز باشد.

فلزیاب آمریکایی
موسس فلزیاب آمریکایی گرت

این کمپانی از اوایل عرصه فلزیابی به رسمیت شناخته شده است و منبع اصلی موفقیت خود را وفاداری به مشتریان میداند.ما در طول سال ها فعالیت آموختیم که مزیت قیمت، ویژگی های خاص و یا مزایای تبلیغاتی هیچکدام نمیتواند مشتری را راضی نگه دارد.

بلکه زمانی مشتری راضی، میتواند ارزشمند تر از کمپین تبلیغاتی باشدکه این رضایت با ارائه محصولات کارا و با کیفیت بدست آید. مأموریت Garrett این است که سنت ساخت دوربین های ورزشی و امنیتی عالی را برای نسل های آینده ادامه دهد.

 زمینه های فعالیت کمپانی فلزیاب آمریکایی گرت

شرکت فلزیاب آمریکایی در زمینه های زیر در طراحی و تولید دستگاه های باکیفیت و قدرتمند فعالیت مینماید:

  • فلزیاب تفریحی
  •    ”   امنیتی
  •    ”    نظامی ( مین یاب )
  •    ”    دستی

برخی از محصولات فلزیاب آمریکایی گرت

فروش فلزیاب

جهت مشاوره رایگان در امر خرید فلزیاب مکمل با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

فروش فلزیاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید