فلزیاب ارزان با ضمانت

فلزیاب ارزان با ضمانت

فلزیاب ارزان با ضمانت

بسیاری از کاوشگران به خرید فلزیاب های ارزان علاقه دارند، اما به دلیل عدم ارائه با ضمانت؛ این دستگاه ها طرفداران چندانی ندارند. دستگاه های بدون ضمانت و گارانتی را اغلب کاوشگرانی خریداری می کنند که دارای قدرت خرید پایینی می باشند. این موضوع در هر صورت کاملا غلط می باشد. چرا که وجود گارانتی یکی از مهم ترین الزامات هر کاوشی می باشد. دستگاه های فلزیاب در اغلب موارد به سرعت دچار اخلال می شوند. این موضوع ارتباطی به کیفیت دستگاه و یا حرفه ای بودن آن و قیمت آن ندارد. این موضوع تنها به دلیل سیستم حساس این ابزار ها می باشد.

فلزیاب ارزان با ضمانت
فلزیاب ارزان با ضمانت

آیا می توان فلزیاب ارزان را با ضمانت خریداری کرد؟

در سطر های بالا بیان کردیم که علت بیشتر شکست ها خرید های دستگاه های فلزیاب بدون گارانتی می باشد. چرا که اغلب موارد کاوشگران تنها از عهده یک مرتبه خرید دستگاه بر خواهند آمد. با در نظر گرفتن هزینه های بالای خرید مجدد و حتی تعمیرات دستگاه ها؛ متوجه خواهید شد که چرا وجود ضمانت دستگاه یکی از الزامات مهم می باشد. حال این سوال به وجود می آید که آیا می توان دستگاه فلزیاب ارزان قیمتی را که دارای گارانتی معتبر باشد؛ خریداری کرد یا خیر؛ یا آیا اصلا چنین دستگاهی وجود دارد یا خیر.

از کجا فلزیاب خوب و ارزان قیمت بخریم؟

برای دستیابی به این منظور؛ می توانید به کمپانی های معتبر و البته با سابقه مراجعه کنید. کمپانی هایی همانند کمپانی آی کا پی وی که دارای سابقه بیش از 25 ساله در این عرصه دارند می توانند به راحتی تمامی نیاز های شما را بر طرف کنند. به عنوان مثال این مجموعه دارای دستگاه هایی از قیمت های چند میلیونی تا چند صد میلیونی می باشند که تمامی آنها با گارانتی 12 ماهه و پشتیبانی 10 ساله به فروش می رسد. از طرفی این مجموعه دارای کارشناسان خبره ای می باشد که تمامی آموزش های مورد نیاز شما را تا زمانی که به یک کاربر حرفه ای شوید را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهند داد.

برخی از دستگاه های این مجموعه

  • فلزیاب AJM IMAGING
  • فلزیاب ANTARES
  • فلزیاب ZICCO X2
  • فلزیاب RICHEL M-40
  • فلزیاب AUR 370
  • فلزیاب KOMATSU A-U-2

آشنایی بیشتر با فلزیاب AJM IMAGING

این دستگاه فلزیاب یکی از پرچمداران این مجموعه و کمپانی می باشد. این دستگاه فلزیاب که منحصرا برای دفینه یابی طراحی شده است؛ دارای قیمتی بسیار مناسب می باشد. البته جالب است بدانید که این دستگاه فلزیاب از قابلیت تصوری برداری از عمق زمین و ساختار آن را دارد که می تواند اطلاعات بسیار مفیدی را از نحوه دستیابی سریع تر و راحت تر به هدف را نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید