American-3D-metal-detector

فلزیاب تصویری امریکایی

فلزیاب تصویری امریکایی

فلزیاب تصویری دسته ای از فلزیاب ها هستند که علاوه بر توانایی تشخیص فلز در زیر زمین میتواند تصویری حدودی از جسم مدفون نیز ارائه کند. فرایند ارائه تصویر در این دستگاهها پیچیده بوده و در عین حال با یکدیگر نیز متفاوت است و هرکدام دارای معایب و مزایای مخصوص به خود است. کار با دستگاه فلزیاب دارای قواعد و نکاتی است که میتوانید در پست آموزش فارسی کار با فلزیاب آنها را مرور کنید. تصویری بودن یک فلزیاب یک آپشن کمک کننده و اضافی بر روی دستگاههای فلزیاب است و تصویری نبودن یک دستگاه گنج یاب دلیلی بر ناکار آمدی آن نیست. ارائه تصویر در این دستگاهها برر وی یک نرم افزار سه بعدی که در اکثر دستگاهها نرم افزار ویژوالایزر است انجام میشود. این نرم افزار ساخت کمپانی OKM آلمان بوده و در این پست آموزش آن به صورت کامل برای علاقه مندان قرار داده شده است.

بررسی  رنگ ها در دستگاه فلزیاب تصویری

هر رنگ نمایش داده شده در تصاویر خروجی از این نرم افزار نشان دهنده چیزی است که با مطالعه دفترچه راهنمای آن و همچنین دفترچه راهنمای فلزیاب خودتان میتوانید آنها را درک کنید. معمولا رنگ سبز نشان دهنده زمین بکر و جایی که فلزیاب در آن بالانس شده است میباشد و رنگ قرمز نشان دهنده فلز و آبی نشان دهنده حفره و اتاقک است. کمرنگ و پر رنگ بودن این رنگ ها نیز دارای تفاسیر خاص خود میباشد. نرم افزار دارای قابلیت هایی برای کاهش خطاها و نادیده گیری سیگنال های هجو است.

فلزیاب تصویری امریکایی
فلزیاب تصویری امریکایی

دقت در خرید فلزیاب تصویری

حتما سعی شود برای خرید فلزیاب تصویری دقت نظر کافی را به خرج دهید و از خرید فلزیاب های تقلبی خودداری کنید. فلزیاب هایی که دست ساز بوده و توسط افراد غیر متخصص تولید میشوند علاوه بر نداشتن هیچگونه کارایی میتوانند با دادن اطلاعات غلط باعث شوند تا حفاری های بیهوده انجام بدهید بدون هیچگونه دستاوردی و فقط وقت و هزینه شما به هدر برود. قیمت فلزیاب تصویری را میتوانید با مطالعه پست های مربوطه به دست بیاورید. کاربرد فلزیاب های تصویری بیشتر برای پیدا کردن راهروها و حفره های زیر زمینی است.

گنجیاب امریکایی دروغ یا واقعیت؟!

بیشتر فلزیاب های تولیدی کمپانی های امریکایی دارای سیستم کارکرد VLF بوده و معمولا برای گنج یابی و دفینه یابی کاربرد چندانی ندارند زیرا عمق کاوش فلزیاب هایی با این سیستم کارکرد نهایتا 1 متر است. فلزیاب کبری 400 یکی از معدود فلزیاب های تصویری امریکایی است که در بازار یافت میشود. بیشتر فلزیاب های تصویری ساخت آلمان بوده و امریکایی نیستند. فلزیاب کبری ساخت کشور سوئد نیز تحت عنوان فلزیاب تصویری امریکایی ارائه میشود که درست نیست و ساخت شرکت RadarTeam است.

بسیاری از شرکت های تولید کننده فلزیاب در امریکا به تولید دستگاههای زیر 1000 دلار مبادرت میکنند و تعداد بسیار کمی از محصولات آنها دارای قیمتی بالاتر بوده و در آنها نیز فلزیاب تصویری یافت نمیشود پس اگر در حال خرید یک فلزیاب تصویری تحت عنوان فلزیاب امریکایی هستید در اصالت آن شک کنید و با تحقیق بسیار اقدام به خرید کنید. مشاهده میشود که در بازار فلزیاب هایی تحت عنوان فلزیاب ماهواره ای امریکایی ، فلزیاب حرارتی ، فلزیاب لیزری امریکایی ، فلزیاب دوربینی امریکایی و … عرضه میشوند که دروغی بیش نبوده و در پست های مختلف به توضیح در مورد آنها پرداخته ایم. اکثر فلزیاب های تصویری موجود در بازار ایرانی و آلمانی بوده و کشورهای دیگر معمولا فلزیاب تصویری تولید نمیکنند.

بهترین فلزیاب تصویری دستگاهی است که تصاویر ارائه شده را با کمترین خطا ارائه کند و از عمق نفوذ بالایی نیز برخوردار باشد. فلزیاب های مگنتی را میتوان بهترین فلزیاب های تصویری موجود دانست زیرا سنسور های مگنومتر دارای عملکرد مناسبی در خاک های مختلف بوده و از عمق نفوذ بالایی نیز برخوردار هستند.

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید