فلزیاب تصویری ایرانی

فلزیاب تصویری ایرانی

فلزیاب تصویری ایرانی

بسیاری از کاوشگران از ما این سوال را دارند که؛ چه دستگاه فلزیابی مناسب کاوش در ایران می باشد. با استفاده از چه دستگاه فلزیابی قادر خواهیم بود تا راحت تر و سریع تر به اهداف خود دست پیدا کنیم. در بازار انواع دستگاه های فلزیاب وجود دارد که می توان با استفاده از آنها یا در کاوش خود موفق و یا شکست خورد. مهم ترین قدم در این زمینه را باید بررسی کامل و عجول نبودن در آن محسوب کرد. باید با بررسی تمام جوانب اقدام به انتخاب و خرید کرد. اما همواره یکی از بهترین دستگاه ها و ابزار های کاوش؛ فلزیاب های تصویری ایرانی می باشد. با ما در ادامه با بررسی این موضوع همراه باشید.

فلزیاب تصویری ایرانی
فلزیاب تصویری ایرانی

فلزیاب های تصویری ایرانی دارای چه ویژگی هایی می باشند؟

دستگاه های تصویری با ابزار ها و قطعات گوناگون طراحی و ساخته می شوند. قوی ترین دستگاه های فلزیاب؛ دستگاه هایی می باشند که بر اساس سیستم های پالسی و سنسور های وی ال اف ساخته می شوند. سیستم هایی که با استفاده از این سنسور ها طراحی و ساخته می شوند دارای قابلیت ها و ویژگی هایی همانند؛ امکان ردیابی و نمایش اهداف؛ امکان مشخص کردن مکان دقیق هدف؛ امکان نمایش شکل حدودی هدف؛ امکان نمایش اتاقک و حفره ها؛ امکان کشف و ردیابی قبر و حفره حتی در صورت پر شدن و موارد بسیار دیگر؛ می باشند.

برخی از فلزیاب های تصویری ایرانی اصل

  • فلزیاب DERAK 116
  • فلزیاب AJM 13300
  • فلزیاب AJM BUGLE
  • فلزیاب ZICCO X1
  • فلزیاب Mobi Future
  • فلزیاب RICHEL M-20
  • فلزیاب COBRA ION
  • فلزیاب AUR 370
  • فلزیاب LEOPARD 1000

تفاوت فلزیاب تصویری با سایر فلزیاب ها

فلزیاب های تصویری در اغلب موارد تنها با استفاده از صدای بوق؛ وجود هدف را به کاربر اطلاع می دهد. بدین صورت می باشد که کویل فلزیاب با نزدیک شدن به هدف؛ صدای بوق افزایش پیدا کرده و صدای بوق به صورت ممتد خواهد بود. اما در دستگاه های فلزیاب؛ کاوشگران تنها با جا به جایی کول؛ زمین را به صورت زنده اسکن کرده و تصاویر ساختار زمین را مشاهده می کنند. در این صورت ردیابی و کاوش اهداف بسیار راحت تر؛ سریع تر و موفقیت آمیز تر خواهد بود.

فلزیاب تصویری ایرانی
فلزیاب تصویری ایرانی

از کجا فلزیاب اصل بخریم؟

فروشگاه های زیادی در این عرصه فعالیت می کنند. اما فروشنده های معتبر و دارای تخصص دارای تعدادی اندک می باشند. یکی از برترین و معتبر ترین فروشنده های دستگاه های فلزیاب؛ کمپانی آی کا پی وی می باشد که در این بخش تصمیم گرفتیم که؛ به شما عزیزان معرفی کنیم. این کمپانی دارای 70 مورد دستگاه حرفه ای اورجینال می باشد که می توانید با کلیک کردن در اینجا آن را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید