فلزیاب تصویری چیست و انواع فلزیاب تصویری

فلزیاب تصویری چیست و انواع فلزیاب تصویری

فلزیاب تصویری چیست و انواع فلزیاب تصویری

فلزیاب تصویری چیست :

می توان گفت فلزیاب تصویری، فلزیابی است که اجسام داخل زمین را نیز توسط نرم افزار به اپراتور نمایش می دهد. در بعضی از دستگاه های فلزیاب تصاویر اسکن شده توسط LCD تعبیه شده روی خود دستگاه نمایش داده می شود و در برخی از دستگاه های فلزیاب قابلیت اتصال به لپ تاپ یا تبلت ویندوزی یا اندرویدی وجود دارد. به عنوان نمونه چند فلزیاب حرفه ای محصول کمپانی فلزیاب IKPV که قابلیت تصویر برداری از زیر زمین با کیفیت بالا را دارند و توانایی رقابت با دستگاه های فلزیاب خارجی را دارند در زیر آورده شده است:

فلزیاب تصویری چیست و انواع فلزیاب تصویری
فلزیاب تصویری چیست و انواع فلزیاب تصویری

تصاویر اسکن شده توسط دستگاه فلزیاب تصویری ممکن است به صورت تک بعدی یا سه بعدی باشد. در مدل های پیشرفته فلزیاب تصویری، قابلیت کشف و شناسایی تونل و حفره توسط فلزیاب تصویری سه بعدی امکان پذیر است.برای خرید فلزیاب تصویری با گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش، تست حضوری در زمین، آموزش رایگان و بسیاری از خدمات دیگر مانند ارسال رایگان فلزیاب به تمام نقاط کشور از نمایندگی فلزیاب تهران یا نمایندگی فلزیاب شیراز با شماره 09120043750 تماس بگیرید.

در این نوع فلزیاب فلزیاب تصویری پس از قابلیت تفکیک فلزات ، سیستم علاوه بر نقطه زن ، عملکرد شناسایی حفره را نیز دارد و به راحتی می تواند چاه ها، اتاقک ها، تونل ها و قبرهای قدیمی را به راحتی کشف کند. به این دسته از فلزیاب ها اصطلاح IMAGER یا IMAGING نیز گفته می شود و بسیار عالی و قدرتمند عمل می کنند.

در زیر چند چند نمونه از دستگاه های فلزیاب IMAGING آورده شده است

تعمیر فلزیاب | اجاره فلزیاب | ارتقاء فلزیاب | خرید فلزیاب تبریز

فلزیاب تصویری در نمایندگی فلزیاب تبریز ، فلزیاب مشهد و فلزیاب یزد موجود می باشد.

جهت خرید طلایاب تصویری از نمایندگی فلزیاب اصفهان ، فلزیاب کرمانشاه یا فلزیاب کرمان با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

جهت خرید فلزیاب لوگان در شیراز با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید