فلزیاب فرکانسی

فلزیاب فرکانسی و بهترین فرکانس برای فلزیاب پالسی

فلزیاب فرکانسی و بهترین فرکانس برای فلزیاب پالسی

FREQUENCY

این تنظیم به معنی این می باشد که پالس هایی که از طریق لوپ به زمین ارسال می شود داری چه فرکانسی می باشد. یک نکته کلی درباره فرکانس وجود دارد و آن هم اینکه هرچقدر فرکانس پایین تر باشد به علت طول موج بیشتر و نزدیک بودن حالت موج به شکل خطی دارای نفوذ بیشتر در خاک بوده و همچنین حساسیت لوپ نسبت به خاک کمتر شده و سرعت سنس کمتر می شود نیز از ویژگی های فرکانس پایین این است و فرکانس های بالا هم دارای ویژگی هایی برعکس موارد مذکور هست

بهترین فرکانس برای فلزیاب فرکانسی
بهترین فرکانس برای فلزیاب فرکانسی

بهترین فرکانس برای یک فلزیاب فرکانسی چیست؟

با توجه به این که فرکانس عملکرد در فلزیاب فرکانسی متغیر است پس یک امکان فوق العاده در اختیار اپراتور فلزیاب قرار می گیرد تا بهترین فرکانس را در شرایط مختلف انتخاب کند.

بهترین فرکانس برای فلزیاب پالسی در محدوده 200 هرتز است و اگر فرکانس از این مقدار کمتر شود کم کم حساسیت نسبت به فلزات غیر مغناطیسی مانند طلا و مس کمتر شده و خوب سنس نمی شوند و اگر فرکانس از محدوده ای هم بیشتر شود، درست است که حساسیت نسبت به فلزات باارزش بیشتر می شود اما متاسفانه به علت تغییر در شکل موج نفوذ کمتر شده و علی رغم افزایش برد در هوا عمق زنی فلزیاب در خاک کاهش می یابد و توجه به این موارد به اهمیت انتخاب فرکانس درست می افزاید.

خرید فلزیاب فرکانسی

جهت یا فرکانسی از یا  به همراه گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش، آموزش رایگان و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

برخی از محصولات فلزیاب فرکانسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید