فلزیاب مخصوص قبر

فلزیاب مخصوص قبر

فلزیاب مخصوص قبر | گنج یاب مخصوص قبر

اهمیت قبر ها در گنج یابی :

در کاوش های باستانی، قبرها از اهمیت بسیار بسیار زیادی برخوردار هستند. به سبب فرهنگ تدفین در ایران باستان در دوره های مختلف تاریخی به همراه مردگان خود هدایای گوناگونی را نیز دفن میکردند و باور بر این بود که این افراد در دنیای دیگر از این وسایل و هدایا استفاده خواهد کرد. این فرهنگ مختص به ایران نبوده و در نقاط مختلفی از دنیا مشاهده شده است. در پست های قبلی در مورد قبرهای دارای دفینه صحبت کرده ایم و انواع قبرهای دارای دفینه را بررسی کردیم. با توجه به آنچه گفته شد قبرها میتوانند از مهمترین مکان ها برای کاوشگران باشند.

فلزیاب مخصوص قبر
فلزیاب مخصوص قبر

فلزیاب مخصوص قبر :

همان طور که اشاره شد قبرها یکی از بهترین مکان هایی می باشد که تقریبا همیشه دارای دفینه است. برای کشف گنجینه های قبر ها حتما باید از گنج یاب های مخصوص استفاده کرد. دستگاه هایی که قابلیت حفره یابی و اسکن داشته باشند تا بتوان به راحتی دفینه ها را شناسایی کرد. قبر های دارای دفینه همیشه دارای نشانه جوغن است که این علائم می تواند روی قبر یا اطراف آن ها باشد. با این تفاسیر بهترین انتخاب برای کاوش قبر استفاده از گنج یاب تصویری می باشد. زیرا با گنج یاب ها به راحتی می توان حفره های زیر زمین را تشخیص داده و با استفاده از قابلیت هایی که دارند اندازه هدف ، ابعاد و عمق آن مشاهده کنید.

معرفی بهترین گنج یاب مخصوص مزار:

همان طور که میدانید شرکت IKPV انواع دستگاه های گنج را برای مقاصد و مصارف مختلف تولید می کند. گنج یاب اشنایدر که یک سری کامل از سیستم های فلزیابی می باشد توسط این شرکت تولید شده است. این دستگاه دارای سیستم پالسی ، مگنومتر ، آنتن راداری می باشد. فلزیاب Schneider یک دستگاه مکمل با تکنولوژی پیشرفته که مناسب برای هر کاوشی ، به خصوص یک فلزیاب مخصوص قبر می باشد.

دلیل آن نیز کامل بودن این دستگاه فلزیاب تصویری است که با استفاده از آن میتوانید حفره های زیر زمین را به راحتی تشخیص دهید و همچنین با استفاده از قابلیت نمایش تصویری آن عمق ، ابعاد و شکل تقریبی هدف را نیز مشاهده کنید. این فلزیاب نقطه زن تصویری قابلیت کاوش در انواع محیط های مختلف اعم از کوهستان ، جنگل ، بیابان ، ساحل و آب های شور و … را دارد و از قدرت تفکیک خارق العاده ای نیز بهره میبرد که میتواند مشخص کند که فلز یافت شده با ارزش بوده یا بی ارزش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید