Novin-Metal-Detector

فلزیاب نوین در فروشگاه فلزیاب تهران

فلزیاب نوین در فروشگاه فلزیاب تهران

بر اساس جدیدتریت تحقیقات و بررسی های به عمل آمده توسط شرکت های فعال در عرصه گنج یابی ، 45 درصد از افرادی که از فلزیاب نوین ( tgcdhf k,dk ) به جای فلزیاب های قدیمی استفاده می کنند در پیدا کردن اهداف خود موفق هستند و این موضوع در افرادی که از فلزیاب ارزان و گنج یاب دست ساز استفاده میکنند کاهش بسیار زیادی دارد. استفاده از فلزیاب نوین و پیشرفته به کاوشگر کمک میکند تا علاوه بر شناسایی محل دقیق فلز ، بتواند با ارزش بودن یا بی ارزش بودن آن را تشخیص دهد و همچنین تصویری تقریبی از هدف را ارائه میکند میتوان ابعاد و عمق جسم دفن شده را نیز حدودا به دست آورد که از کاوش های بیهوده و اشتباه جلوگیری میکند.

فلزیاب نوین
فلزیاب نوین

ویژگی هایی که از یک فلزیاب نوین انتظار میرود

  • عمق نفوذ حداقل 3 متر داشته باشد
  • نشانگر متراژ داشته باشد
  • سبک و کم حجم باشد
  • فرکانس قابل تغییر و تنظیم داشته باشد
  • تفکیک مناسب و قابل اطمینان داشته باشد
  • حذف ذرات مزاحم و سیگنال های اشتباه داشته باشد
  • قابلیت بالانس دستی داشته باشد

بعد از انتخاب دستگاه فلزیاب نوین خود باید برای اطمینان از عملکرد صحیح ، آن را در زمین های استاندارد تست کنید. خرید از شرکت های معتبر و فعال در زمینه فلزیابی و گنج یابی این امتیاز را برای شما دارد که میتوانید دستگاه گنج یاب خود را تست کرده و با آموزش های لازم تحویل بگیرید و بعد ها در صورت نیاز به تعمیر فلزیاب یا ارتقاء فلزیاب آن را در محلی مطمئن و به دست کارشناسان خبره بسپارید.

آدرس فروشگاه فلزیاب نوین ؟!

از همه شما عزیزان علاقه مند به خرید فلزیاب تقاضا داریم تا با مشاوران ما در نمایندگی فلزیاب تهران تماس گرفته و با راهنمایی هایی که دریافت میکنید مناسب ترین دستگاه فلزیاب ( nsj’hi tgcdhf ) را با توجه به محیط کاوش و عمق مورد نیاز خود ، با ارائه ضمانتنامه معتبر و گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله تحویل بگیرید. انواع فلزیاب امریکایی ، فلزیاب آلمانی و فلزیاب استرالیایی در نمایندگی فلزیاب تهران با نازلترین قیمت موجود میباشد.

فقط کافیست با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع فلزیاب تصویری  و  ( tgcdhf ohv[d )با کارشناسان ما در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید