فلزیاب پالسی ایرانی

فلزیاب پالسی ایرانی

با سلام خدمت تمام علاقه مندان حوزه کاوشگری امروز قرار است. درباره دستگاه فلزیاب پالسی ایرانی صحبت کنیم. دستگاه هایی که دارای قابلیت های به مراتب بیشتری نسبت به نمونه های وی ال اف می باشند.

یکی از سوالات متداول در این صنعت این است. که ما می توانیم به دستگاه های ایرانی اعتماد کنیم، یا نه؟ و چه دلیلی دارد که ما دستگاه فلزیاب پالسی ایرانی را انتخاب کنیم؟ امروز در این مقاله درباره این موضوع به صورت مفصل صحبت خواهیم کرد.

چرا فلزیاب پالسی؟

دو سیستم رایج در مورد فلزیاب ها وجود دارد، یکی سیستم وی ال اف و یکی هم سیستم پالسی، این دو سیستم در اکثر فلزیاب های جهان وجود دارد. سیستم وی ال اف یا فرکانس میانه می تواند فلزات را در عمق کمتر از دو متر کاوش کند.

این دستگاه می تواند در دستگاه های تفریحی، و امنیتی کارایی مناسبی داشته باشد اما به عنوان دفینه یاب مصرفی ندارد. چون گنج های باستانی در عمقی بالاتر از دو متر هستند. و برای بدست آوردن آنها باید از فلزیاب پالسی بهره برد.

فلزیاب پالسی ایرانی یا خارجی؟

اگر شما نیز از افرادی باشید که به عرصه دفینه یابی و گنج یابی علاقمند می باشید. به طور حتم از وضعیت خاک های معدنی ایران؛ همچنین عمق زیادی دفینه های آن؛ مطلع می باشید. وجود این موارد و نکات؛ باعث شده است. تا دستیابی به اهداف تا حد زیادی سخت و غیر ممکن شود.

از همین رو دفینه یابی و موفقیت در آن نیازمند استفاده از دستگاه های قوی با قدرت عمق کاوش بالا؛ همچنین دستگاه هایی که دارای ثبات بالایی باشند می باشد. چرا که  با خاک های معدنی و دارای املاح سازگاری بالایی داشته و قادر باشد. تا اهداف خود را بدون دریافت اختلال دنبال کند.

فلزیاب پالسی ایرانی
فلزیاب پالسی ایرانی

از طرفی این سیستم علاوه بر راندمان عملکرد بالا؛ دارای قیمت های بصرفه و مناسبی نیز می باشند. این موضوع در مقایسه با دستگاه های فلزیاب خارجی نیز دارای سنخیت بیشتری می باشد. از این رو این سیستم و فلزیاب های ساخته شده بر پایه آن؛ دارای طرفداران بیشتر و استفاده از آنها دارای رواج بیشتری می باشد.

برخی از قوی ترین سیستم های پالسی ایرانی

دستگاه هایی که می توانند بهترین عملکرد را در ایران داشته باشند و عمق کاوش مناسبی داشته باشند را می توانید در این قسمت ببینید.

  • فلزیاب AUR 370 Multi
  • دستگاه HS366 PROFESSIONAL
  • طلایاب HOXNE
  • گنج یاب ANTARES IMAGING
  • گنجیاب AJM IMAGING
  • سکه یاب TORNADO
  • دفینه یاب AJM BUGLE

نتیجه گیری

برای دفینه یابی به طور حتم تمامی کاوشگران می خواهند که از دستگاه هایی استفاده کنند. که دارای قدرت و ثبات بیشتری باشند. استفاده از قوی ترین دستگاه های موجود می تواند، تا حد زیادی در موفقیت کاوشگران تاثیر گذارد.

در این صورت می تواند انتخاب و خرید یک فلزیاب خوب برای کاوشگران تا حد زیادی دشوار شود. چرا که در بازار های داخلی مقادیر زیادی از انواع دستگاه های فلزیاب وجود دارد. در ایران محصولاتی وجود دارد؛ همانند محصولات کمپانی آی کا پی وی که با استفاده از ترکیب چند سیستم کاربردی طراحی و ساخته می شوند.

در این دستگاه ها به دلیل استفاده از چند سیستم درصد موفقیت تا حد زیادی افزایش می یابد. در زمان استفاده از این فلزیاب ها؛ همانند این است که از چند فلزیاب (فلزیاب مکمل) به صورت همزمان استفاده می کنید.

جهت مشاوره رایگان و آشنایی بیشتر با محصولات آی کا پی وی با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید