فلزیاب Fisher F4 محصول کشور آمریکا

فلزیاب Fisher F4 محصول کشور آمریکا

فلزیاب Fisher F4 محصول کشور آمریکا

شرکت فلزیاب فیشر در سال 1931 توسط Dr. Gerhard R. Fisher در شهر Palo Alto ایالت California آمریکا پایه گذاری شد.  فلزیاب های ساخت این شرکت همیشه جزء بهترین فلزیاب ها و جدیدترین ها در این زمینه هستند. فلزیاب فیشر اف 4 یک فلزیاب ارزان با قابلیت ها مناسب است که به اپراتورهای آماتور توصیح می شود. دستگاه طلایاب Fisher F4 از طراحی ارگونومیک و وزن سبک بهره می برد و به همین علت در ساعت های طولاتی کاوش احساس خستگی نمی کنید. یکی دیگر از ویژگی های خوب F4 وزن آن است. وزن آن 1.17 کیلوگرم است که برای فلزیاب های میان رده بسیار خوب است.

فلزیاب Fisher F4
فلزیاب Fisher F4

پیشنهاد بیشتر کارشناسان به اپراتورهای آماتور در زمینه فلزیابی این است که از خرید فلزیاب گران قیمت و حرفه ای خودداری کنند و با خرید فلزیاب ارزان و میان رده به کسب تجربه بپردازند و زمانی که به اصول فلزیاب آشنا شدند می توانند با خرید یک فلزیاب پیشرفته به اهداف خود برسند. به همین دلیل بسیاری شرکت های تولید کننده فلزیاب با ساخت فلزیاب میان رده در تصاحب این گروه از فلزیاب ها هستند.

برخی از قابلیت ها و ویژگی های این دستگاه

  • بالانس زمین به صورت دستی و اتوماتیک
  • حساسیت و قدرت تفکیک قابل تنظیم
  • کویل 8 اینچی ضدآب
  • طراحی با وزن سبک تنها 1.17 کیلوگرم
  • طراحی ارگونومیک و استاندارد
  • رابط کاربری بسیار ساده و کاربر پسند
فلزیاب IKPV

مقایسه FISHER F4 و فلزیاب TORNADO

فلزیاب TORNADO محصول شرکت فلزیاب IKPV نسبت گنج یاب FISHER F4 برتری فراوان داشته و در بیشتر موارد دارای عملکرد بهتر و خطای کمتری نسبت به فلزیاب اف می باشد. جهت خرید فلزیاب تورنادو از نمایندگی فلزیاب تهران با گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش و ارسال رایگان به تمام نقاط کشور می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

برخی از محصولات مشابه فلزیاب F4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید