فلزیاب FORS CoRe

فلزیاب FORS CoRe محصول شرکت NOKTA ترکیه

فلزیاب FORS CoRe محصول شرکت NOKTA ترکیه

فلزیاب FORS CoRe با دارا بودن ویژگی‌ها، طراحی و لوازم جانبی، یک فلزیاب FORS CoRe حرفه‌ای می‌باشد که با تکنولوژی پیشرفته ساخته شده است و انتخابی عالی برای جستجوگران سکه و عتیقه‌جات است. به لطف حالت‌های مختلف جستجو، خصوصیت پوشاندن اطلاعات فردی و تنظیمات پیش‌رفته‌ی این دستگاه که اثرات خاک‌های معدنی (mineralized soils) و صخره‌های تفته (hot rocks) را به حداقل می‌رساند

فلزیاب FORS CoRe

(mineralized soils) و صخره‌های تفته (hot rocks) را به حداقل می‌رساند سکه‌ها و عتیقه‌جات به راحتی پیدا می‌شوند. سایر فلزیاب‌ها از انجام این کار در اعماق دست‌نیافتنی عاجز هستند. مجموعه‌ی pro، نه‌تنها ارائه‌کننده‌ی یک فلزیاب Fors Core عالی است،بلکه کویل جستجو (search coil) و تمامی لوازم جانبی مورد نیاز را به همراه دارد.

مشخصات دیجیتالی فلزیاب Fors Core

مشخصات هدف دیجیتال و پوشش مشخصات وقتی که FORS CoRe هدف شناسایی میکند،مشخصات آن را بر روی صفحه نمایش می‌دهد و در رابطه با این‌که ممکن است هدف چه باشد، به شما ایده می‌دهد.از دیگر سو، پوشش مشخصات ،این امکان را فراهم میکند تا  با رد کردن اهداف ناخواسته، جستجو کنید.

این امر، با رد کردن صخره‌ها و فلزاتی مانند آهن و فویل، سهولت در استفاده را فراهم میکند دو صفحه نمایش و رابط گرافیکی کاربر گنج یاب FORS CoRe دو نمایشگر ال‌سی‌دی دارد؛ یکی روی یونیت دستگاه و دیگری روی دسته . با وجود دو نمایشگر و رابط گرافیکی کاربر به راحتی میتوانید تنظیمات را انجام دهید و تمام اطلاعات موردنیاز را بر روی صفحه‌های نمایش ببینید.

فلزیاب Fors Core و گنج یابی

همین‌که تنظیمات خود را روی نمایشگر یونیت انجام دادید، می‌توانید بیش‌تر اطلاعات خود را روی نمایشگر دسته در مقابل خود ببینید. و دیگر لازم نیست برگردید و به طور مداوم نمایشگر یونیت را بررسی کنید. این امر، راحتی زیادی را در هنگام جستجو به همراه می‌آورد. تشخیص دقیق الکترونیکی و نشان‌دهنده‌ی عمقبا کمک دستگاه FORS CoRe به راحتی می‌توانید فقط با فشردن یک دکمه، بطور دقیق هدف خود را مشخص کنید .

همین‌که در حالت تشخیص دقیق الکترونیکی به هدف نزدیک می‌شود، تن سیگنال قوی‌تر می‌شود و گام صدا تغییر می‌کند و هم‌زمان با این کار در هر دو صفحه‌ی نمایش، عمق  هدف نشان داده می‌شود. از ویژگی های تشخیص دقیق الکترونیکی ، ذخیره زمان حفاری ست تا بعدا  سریعتر به هدف خود برسید.

حالت لرزش فلزیاب Fors Core و ویژگی های ممتاز دستگاه

حالت لرزش FORS CoRe که در طراحی آن اختلال شنوایی نیز در نظر گرفته شده است،اولین دستگاهی بود که به ویژگی لرزش نیز دست یافت. این ویژگی، هم‌چنین برای کاربرانی که نمی‌خواهند از هدفون در شرایطی که صداهای مزاحم بیرون مانند موج و باد وجود دارد، استفاده کنند نیز مطلوب است.چراغ‌ قوه‌ی توکار چراغ‌قوه‌ی توکار FORS CoRe از طریق روشن ساختن محوطه‌ی جستجو،در هنگام شب و یا در تاریکی بسیار به کار می‌آید. شما به هیچ ابزار خارجی روشنایی نیار نخواهید داشت.

عمر باتری طولانی FORS CoRe با باتری ۴ اِی‌اِی آلکالینی کار می‌کند که می‌توان آن را به آسانی از هر جایی خرید  و حدود ۲۵ تا ۳۰ ساعت از آن استفاده کرد. هم‌چنین می‌توانید باتری‌های شارژی و شارژر را نیز بخرید و باتری‌های خود را در خانه یا خودرو شارژ کنید. پشتیبانی از ۱۰ زبان زنده  دنیاFORS CoRe یک جستجوگر بین‌المللی دارای ۱۰ زبان انتخابی با استفاده در سرتاسر جهان ست.پس از اینکه زبان مورد نظر خود را در منو انتخاب کردید،دستگاه را خاموش و روشن کنید تا دستگاه با زبانی که انتخاب کرده اید شروع به کار ‌کند.

خصوصیات فلزیاب فلزیاب Fors Core

  • ۲ صفحه نمایش
  • نشانگر عمق
  • رابط گرافیکی کاربر
  • تغییر فرکانس
  • شناسه هدف دیجیتال
  • حالت لرزش
  • چراغ قوه توکار
  • ردیابی زمین کویل
  • گراند بالانس دستی و اتوماتیک
  • کاربرد آسان و طراحی ارگونومیک
  • عمر باطری طولانی
  • ۵ فرکانس صوتی مختلف
  • پشتیبانی از ۱۰ زبان زنده دنیا
جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید