Impulse AQ

فلزیاب Impulse AQ ساخت فیشر امریکا

فلزیاب Impulse AQ ساخت فیشر امریکا

فلزیاب های کمپانی فیشر به دلیل داشتن کیفیت و دقت بالا و همچنین خطای پایین از بهترین فلزیاب های موجود در بازار هستند. اکثر دستگاههای تولیدی این شرکت فلزیاب امریکایی دارای تکنولوژی VLF بوده و معمولا در عمق زیر یک متر کاربرد دارند و برای گنج یابی مناسب نیستند. اما جدیدترین محصول این کمپانی فلزیاب Impulse AQ ساخت 2019 است. این فلزیاب از سیستم کارکرد پالسی بهره میبرد و به همین دلیل از عمق کاوش بی نظیری در مقابل سایر رقبا برخوردار است. این دستگاه قابلیت تفکیک فلزات مغناطیسی از طلا را دارا است و میتواند قطعات طلا را در هر سایزی پیدا کند و چون از سیستم پالسی بهره مند است در زمین های معدنی عملکرد بسیار خوبی دارد.

فلزیاب Impulse AQ
فلزیاب Impulse AQ

با توجه به تست های به عمل آمده تفکیک در این فلزیاب از هر سیستم پالسی دیگری دقیقتر بوده و بسیار قابل اطمینان است. این دستگاه دارای مد های مختلف جست و جو است و همانطور که در عکس پیداست از یک پنل کنترل ساده بهره میبرد و همه تنظیمات مورد نیاز توسط سوئیچ های قرار گرفته انجام میشود. این فلزیاب ضد آب است و قابلیت کار در زیر آب را نیز داراست و فرکانس کاری 5 کیلوهرتزی سبب میشود تا در تشخیص قطعات ریز فلزی عملکردی عالی داشته باشد. وزن سبک 1.72 کیلوگرمی و طول قابل تنظیم 105 تا 130 سانتی متری سبب راحتی هرچه بیشتر کار با این دستگاه شده است. این فلزیاب جزء معدود فلزیاب های پالسی ساخته شده توسط این کمپانی امریکایی است و قیمتی بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار را دارا می باشد.

ویژگی های فلزیاب Impulse AQ 

  • بهره مندی از آخرین تکنولوژی پالسی
  • ضد آب تا عمق 1 متر
  • دارای باتری های Lithium Ion
  • قابلیت کار تا شش ساعت به صورت کار مداوم
  • دارای باتری های خارجی ( کار مداوم تا 12 ساعت )
  • دارای کویل های 12.5 اینچی با وزن 400 گرم
  • بالانس دستی زمین
  • جنس ساخت بسیار محکم و عالی

اگر قصد خرید این فلزیاب و یا دیگر فلزیاب های شرکت فیشر امریکا را دارید می توانید با کارشناسان فروش ما در واحد فروش IKPV تماس گرفته و فلزیاب خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. تمامی فلزیاب های ما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله بوده و با تست در حضور مشتری تحویل می گردد. برای دیدن لیست قیمت فلزیاب کلیک کنید.

تلفن تماس : 09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید