قیمت دستگاه گنج یاب

قیمت دستگاه گنج یاب

قیمت دستگاه گنج یاب

دستگاه های فلزیاب به خاطر کارایی که دارند امروزه به یکی از پر کاربردترین دستگاه های موجود در زمینه فلزیابی تبدیل شده اند. به دلیل استقبال کاوشگران از گنج یاب ها ، هر روزه شاهد دستگاه های جدیدی از سوی کمپانی های تولید کننده فلزیاب در سراسر دنیا هستیم. هر یک از شرکت های تولید کننده فلزیاب سعی می کنند تا با بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا محصولات با کیفیت و کارایی بالایی را به بازار عرضه کنند تا رضایت مشتریان خود و دیگر کاوشگران را جلب کنند. هر دستگاهی که در بازار مشاهده می کنید داری قابلیت های خاص خود می باشد و از دارای قیمت متقاوتی نیز هستند.

قیمت دستگاه گنج یاب
قیمت دستگاه گنج یاب

انواع گنج یاب همراه با قیمت

فلزیاب ها دارای انواع مختلفی هستند و قیمت آنها نیز از چند میلیون تا چند صد میلیون بسته به ویژگی ها و قابلیت ها و تکنولوژی ساخت متغییر است. به صورت کلی این دستگاه ها دارای انواع زیر هستند :

  • گنج یاب تصویری
  • گنج یاب پالسی
  • گنج یاب شعاع زن
  • گنج یاب نقطه زن
  • گنج یاب مگنومتر

فاکتور های موثر در قیمت دستگاه گنج یاب

قیمت دستگاه های فلزیاب و گنج یاب را می توان یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در انتخاب کاوشگران دانست. بیشتر افرادی که می خواهند اقدام به خرید دستگاه کنند معمولا با توجه به قیمت دستگاه خود را انتخاب می کنند. برخی دیگر نیز در ازای هزینه بالای خود انتظار دستگاهی قدرتمند را دارند که توقعی کاملا به جا است. دستگاههای فلزیاب از بازه ی ۸ ملیون تومان تا چند صد ملیون تومان یافت میشوند که یک دستگاه فلزیاب حرفه ای معمولا بالای ۴۰ میلیون تومان است. میتوان گفت که یکی از مهمترین عوامل در رسیدن به هدف در عرصه ی فلزیابی و گنج یابی همین دستگاه فلزیاب است که باید در خرید آن دقت کافی را به خرج داد.

لیست قیمت بروز دستگاه فلزیاب :

اگر به دنبال اطلاع از جدیدترین و بروزترین قیمت دستگاه های فلزیاب هستید می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های زیر در تماس باشید. برای مشاهده لیست قیمت فلزیاب IKPV اینجا کلیک کنید. شرکت آی کا پی وی دارای انواع فلزیاب با با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید