قیمت طلایاب تصویری

قیمت طلایاب تصویری

قیمت طلایاب تصویری

با سلام خدمت کاوشگران و همراهان همیشگی ، در این مطلب می خواهیم در مورد طلایاب های تصویری صحبت کنیم و قیمت آن ها را در بازار داخلی مورد بررسی قرار دهیم. همان که طور می دانید با روی کار اومدن سیستم های تصویری ، عرصه فلزیابی شاهد پیشرفت چشمگیری شد. با عرصه سیستم های تصویری به بازار ، کاوشگران استقبال زیادی از این سیستم ها کردند ، زیرا عملیات کاوش نسبت به گذشته بسیار راحتر شده بود. اسکنر تصویری قادر است به وسیله سنسور های مگنومتر یا جی پی ار نقطه مورد نظر را اسکن کرده و تصاویری از لایه بندی ها و اشیاء زیر زمین به صورت گراف های رنگی در اختیار کاوشگر قرار دهد.

قیمت طلایاب تصویری
قیمت طلایاب تصویری

قیمت طلایاب تصویری در بازار :

فلزیاب های تصویری معمولا بر اساس تعداد سنسور های آن و کیفیت سنسور ها قیمت گذاری می شوند و اکثر اسکنر های تصویری که توسط کاوشگران داخلی مورد استفاده قرار می گیرند ، از نرم افزار ویژوالایزر سه بعدی برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده می کنند. در یک اسکنر تصویری هرچه تعداد سنسور های بکار رفته در آن زیاد باشد ، عمق بالا و کیفیت نهایی بالایی را در بر دارد و از طرف دیگر قیمت آن نیز بالاتر می باشد. اگر به دنبال یک اسکنر تصویری حرفه ای و قدرتمند هستید حتما دستگاهی را خریداری کنید از سنسور های اورجینال FLC 100 شرکت استفان مایر آلمان استفاده کرده باشد. زیرا این سنسور ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و تصاویر واضح و بدون خطایی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

برخی از بهترین اسکنر های ما :

شرکت آی کا پی وی به عنوان برترین تولید کننده سیستم های فلزیابی ، از انواع سنسور های مگنومتر ساخت آلمان ، روسیه ، ترکیه و ایران در سیستم های خود با توجه به درخواست مشتری استفاده می کند. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد. برای اطلاع از قیمت محصولات این شرکت به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید و برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع فلزیاب می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید