قیمت فلزیاب خارجی

قیمت فلزیاب خارجی در نمایندگی فلزیاب شیراز

قیمت فلزیاب خارجی | قیمت فلزیاب ایرانی 

شاید خیلی از کسانی که به دنبال خرید فلزیاب هستند از قیمت فلزیاب خارجی اطلاع دقیقی ندارند و همیشه این سوال را از خود بپرسند که قیمتم فلزیاب خارجی نسبت به فلزیاب های داخلی چه تفاوتی دارد ؟ آیا خرید فلزیاب ایرانی بهتر است یا فلزیاب خارجی ؟ اگر شما هم از به دنبال یافتن جواب سوالات مطرح شده هستید در ادامه با ما همرا باشید.

قیمت فلزیاب خارجی
قیمت فلزیاب خارجی

متاسفانه فلزیاب های خارجی با توجه به ممنوعیت ورود به داخل کشور و کلا محدودیت استفاده از دستگاه فلزیاب در ایران ، اینگونه فلزیاب ها از قیمت های متغییری برخوردار هستند. به دلیل نبود یک مرکز معتبر برای فروش فلزیاب در ایران متاسفانه برخی از افراد به واسطه نابسامانی بازار داخلی از این شرایط استفاده کرده و فلزیاب های دست ساز که از کیفیت و کارایی خیلی پایینی برخوردار هستند را به عنوان فلزیاب خارجی به متقاضیان خرید فلزیاب خارجی می فروشند.

عوامل تاثیر گذار در قیمت فلزیاب خارجی

اگر بخواهیم یک فلزیاب را قیمت گذاری کنیم فاکتور های زیادی بر روی قیمت آن ها تاثیر مستقیم دارد که فلزیاب های خارجی نیز علاوه بر این فاکتور ها ، بخاطر شرایط خاصی که در بالا گفتیم قیمت های بالاتری نسبت به فلزیاب های داخلی به خود خواهند گرفت. اولین فاکتور مهم در قیمت فلزیاب ، عمق کاوش دستنگاه می باشد که هرچه قدرت عمق کاوش بیشتر باشد از قیمت بالاتری برخوردار است.

عامل تاثیر گذار بعدی شرکت تولید کننده دستگاه می باشد که شرکت های Minelab ، Fisher ، Lorenz ، Nokta ، Makro و … از معرفترین و با اعتبارترین های بازار فلزیابی در دنیا می باشند. یکی دیگر از فاکتور ها کشور سازنده می باشد که تاثیر بسزایی در قیمت فلزیاب دارند.

اگر به دنبال خرید فلزیاب خارجی یا هستید می توانید به نمایندگی های مراجعه کرده و دستگاه خود را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت و کارایی خریداری کنید. این شرکت بیش از 20 سال می باشد که در زمینه تولید فلزیاب ، تعمیر فلزیاب ، اجاره فلزیاب فعالیت می کند. این شرکت دارای نمایندگی فروش فلزیاب های شرکت های معتبر خارجی می باشد و محصولات تولیدی این شرکت از برترین فناوری و بهترین کیفیت بهره می برد.

آشنایی با برخی از محصولات ما 

جهت ، از نمایندگی فلزیاب شیراز ، نمایندگی فلزیاب اهواز ، نمایندگی فلزیاب کرمانشاه ، نمایندگی فلزیاب تبریز ، نمایندگی فلزیاب تهران ، نمایندگی فلزیاب سمنان و نمایندگی فلزیاب بوشهر فقط با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید