نماد قورباقه در دفینه یابی و گنج یابی

نماد قورباقه در دفینه یابی و گنج یابی

نماد قورباقه در دفینه یابی و گنج یابی

در مصر باستان نماد قورباقه نمایانگر تولد الهه هگت بوده است و همیشه در زمان زایمان مادران و زنان مصری حضور داشته است! جالب اینکه مسیحیان اولیه، قورباغه را به عنوان نمادی از رستاخیز مسیح می دانسته اند. اما در آثار و نشانه های دفینه ، قورباغه خصوصیات واضحی دارد و مهم ترین آن، جهش به سمت جلو می باشد و معمولا باید در کنار یک رود یا برکه ای آب قرار داشته باشد و این آثار و نشانه نماد آخر نیست و باید به سمت حهتش در جستجوی نماد بعدی باشید.

نماد قورباقه در دفینه یابی و گنج یابی
نماد قورباقه در دفینه یابی و گنج یابی

 ضمنا بعضی ها نیز به حالت چشمان قورباغه اشاره داشته و توجه ویژه ای به آن دارند و معتقدند که چشمان قورباغه، به دو طرف مختلف نگاه می کنم و میتواند نشانگر دو هدف باشد. در کل باید به تمام اجزاء آن دقت کافی داشته باشید، چرا که می تواند در یافتن نقطه نهایی، به شما کمک موثری بنماید.

نماد قورباقه

آثار و نشانه قورباغه یکی از نماد های کمیاب می باشد. در دوران باستان، نشانه قورباغه بیانگر بی نهایت می باشد. اگر بدن نماد به صورت درست بوده و سر آن به شکل قورباغه باشد، به معنای مزار می باشد. زن یا مرد بودن فرد فوت شده را از روی چهره قورباغه می توان فهمید. آثار و نشانه قورباغه معمولا باید در نزدیکی نهر، برکه آب و یا دره قرار داشته باشد. نقاط مقابل دره و یا داخل دره مهم می باشند. مخصوصا در مسافت پریدن قورباغه، باید دقت کرد که سنگ گردی وجود دارد یا نه. اگر وجود داشت، ابتدا دقت می کنیم که سنگ نشانه ایی دارد یا نه، اگر نداشت زیرش را حفر می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید