چگونه یک فلزیاب بخریم

چگونه یک فلزیاب بخریم

چگونه یک فلزیاب بخریم ؟

اگر برای اولین بار در فروشگاه های فلزیابی در بازار حضور پیدا می کنید تا یک فلزیاب خریداری کنید ، بسیار هیجان زده خواهید شد که می خواهید وارد این عرصه جذاب و پر از هیجان شوید. اما چند سوال وجود دارد که باید از خودتان بپرسید تا بهترین دستگاه فلزیاب را بتوانید خریداری کنید. اگر کمی در این مورد فکر کنید می بینید که خود جمله چگونه یک فلزیاب بخریم دارای سوالات زیادی است که به ذهن هر فردی که قصد خرید طلایاب را دارد می رسد.

چگونه یک فلزیاب بخریم
چگونه یک فلزیاب بخریم

در چه منطقه ای می خواهید کاوش کنید

این یک سوال بسیار مهم است که بپرسید و پاسخ به این سوال کمی مشکل است، به خصوص اگر شما می خواهید تازه شروع کنید. باید به این فکر کنید که در کجا می توانید بیشترین کاوش را داشته باشید و به گنج دست پیدا کنید. بنابراین محل یا منطقه ای که شما قصد کاوش در آن را دارید تاثیری زیادی بر انتخاب دستگاه فلزیاب دارد، زیرا بیشتر کاوشگران این نکته را در نظر نمی گیرند.

چه کسی می خواهد کاوش کند

مهم است که فلزیاب مناسبی را با توجه به قدرت بدنی خود را انتخاب کنید. در حقیقت، مدل های متنوعی وجود دارد که بسته به متریال های بکار رفته ، اندازه سیم پیچ، وزن باتری و اندازه کلی متفاوت می باشند. دستگاه ها با توجه به طراحی های شرکت سازنده دارای وزن متفاوتی است که می توانید فلزیاب مناسب خود را انتخاب کنید.

چقدر می خواهید هزینه کنید

فلزیاب هایی وجود دارد که متناسب با بودجه همه است و مهم نیست که چه قابلیت هایی دارد. اما دستگاه های طلایاب با توجه به مدل و قابلیت هایی که ارائه می دهند دارای قیمت های متغیری می باشد. قبل از خرید گنج یاب باید تصمیم بگیرد که چقدر می خواهید هزینه کنید. شما نباید به سراغ گرانترین مدل بازار بروید، اما در عین حال باید از دستگاه های ارزان قیمت آگاهی و اطلاع داشته باشید.

اینکه تصمیم می گیرید که چقدر هزینه کنید به این بستگی دارد که شما چقدر در کار خود جدی هستید و می خواهید به موفقیت بزرگتری دست پیدا کنید. اگر شما کاوشگر مبتدی هستید دستگاه های مدل پایین و ارزان قیمت برای شما مناسب است، اما اگر شما واقعا جدی هستید، باید مدل های با قیمت بالا را خریداری کنید که ویژگی هایی که دارند بسیاری از گنج یاب های ارزان قیمت ارائه نمی دهند.

از کجا فلزیاب بخریم

غیر از مباحثی که در بالا توضیح دادیم یک مورد دیگر نیز می ماند که شاید جزء گزینه های مهم در خرید فلزیاب باشد که باید دقت زیادی به آن کرد. خیلی از کاوشگران نکات دیگر را رعایت می کنند ولی نمی دانند از چه نمایندگی یا شرکتی گنج یاب خریداری کنند که قابل اعتماد باشند که بعد از خرید با مشکلاتی روبرو نشوند. در انتخاب یک مرکز فروش باید حتما تحقیق و پرس و جو کنید تا به دام کلاهبرداران نیوفتید. یک مرکز فروش قابل اعتماد دارای گارانتی و ضمانت معتبر ، خدمات پس از فروش و … می باشد که خرید از آن می تواند از هزینه های اضافی شما جلوگیری کند.

خلاصه مطلب

یک فلزیاب خوب ابزاری است که می تواند هر کاوشگری را به سرعت به موفقیت برساند. خریدن یک فلزیاب برای اولین بار، هرگز آسان نیست و کار کردن با آن ممکن از سخت باشد. اما اگر زمان کافی را صرف آموزش با دستگاه خریداری شده کنید می توانید بعد از مدتی به موفقیت بزرگی برسید که تمام سختی های اولیه را برای شما شیرین کند.

منبع : Detectorhistory

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید