گنج یاب بوقی

گنج یاب بوقی

گنج یاب بوقی

در این مقاله می خواهیم به طور مختصر؛ دستگاه های گنج یاب بوقی را برای شما عزیزان شرح دهیم. همچنین تعدادی از برترین های این سیستم ها را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

گنج یاب بوقی
گنج یاب بوقی

یکی از محبوب ترین سیستم های کاوش در تمامی جهان؛ سیستم کاوش بوقی و یا پالسی می باشد. این دستگاه ها به ساده ترین شکل ممکن؛ اما بسیار کاربردی؛ به کاوش و ردیابی اهداف می پردازد. کاربر در این حالت با استفاده از صدای بوقی که سیستم از خود منعکس می کند؛ می تواند دریابد که هدفی وجود دارد یا خیر و در صورت وجود داشتن؛ نقطه دقیق آن در کجاست. این سیستم به دلیل استفاده از سیستم کاوش پالسی؛ دارای عمق کاوش بالایی می باشد. به همین دلیل در کشور ما که دفینه ها در عمق بالایی قرار دارند؛ بسیار مورد استفاده قرار گرفته و دارای فروش بالایی می باشد.

گنج یاب بوقی مکمل

یکی از جدید ترین سیستم های ابداع شده توسط مهندسین ایرانی؛ سیستم کاوش مکمل می باشد. این دستگاه ها همانطور که از نام آنها نیز مشخص می باشد؛ دارای چندین سیستم کاوش به صورت همزمان می باشد. در این صورت شانس موفقیت کاوشگر تا حد زیادی افزایش پیدا می کند. زمان کاوش؛ تا حد چشمگیری کاهش یافته و هزینه های جانبی نیز کاهش پیدا خواهد کرد. در ادامه با تعدادی از این سیستم ها و دستگاه هایی که از این سیستم کاوش حرفه ای استفاده می کنند؛ آشنا خواهید شد. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در انتهای مقاله؛ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برخی از قوی ترین فلزیاب مکمل بوقی :

  • فلزیاب و گنج یاب TACHAR T1,
  • فلزیاب و گنج یاب AUR 370 PLUS,
  • فلزیاب و گنج یاب ANTARES IMAGING,
  • فلزیاب و گنج یاب PV IMAGING,
  • فلزیاب و گنج یاب AJM 13300,
  • فلزیاب و گنج یاب HOXNE

09917579030_09120043750

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید