گنج یاب نقطه زن

گنج یاب نقطه زن برای کاوش دفینه

گنج یاب نقطه زن برای کاوش دفینه

گنج یاب نقطه زن چیست و چه تفاوتی با فلزیاب دارد؟

گنج یاب و فلزیاب از نظر ظاهری تفاوتی با هم ندارند و تنها چیزی که باعث ایجاد تفاوت در بین این دو دستگاه می شود عملکرد و ویژگی هایی است که ارائه می دهند. طلایاب ها قادر هستند تا فلزات با ارزش را از فلزات بی ارزش تشخیص دهند. این ویژگی با نام قابلیت تفکیک معرفی می شوند. این قابلیت برای دفینه یابی کاوشگران و افرادی که به دنبال گنج می باشند بسیار مهم می باشد.

زیرا عامل اصلی دستیابی به اهداف همین ویژگی و قابلیت می باشد. همچنین این قابلیت در وقت و هزینه های آنها صرفه جویی می کند. درصد تفکیک در هر دستگاه گنج یابی متفاوت می باشد. این موضوع به دلیل تفاوت در نوع متریال و ویژگی های آنها می باشد. برای اینکه یک دستگاه عملکرد خوبی داشته باشد و درصد خطای آن پایین باشد باید حتما به صورت اورجینال تهیه شده باشد.

"<yoastmark

گنج یاب نقطه زن برای کاوش دفینه :

دستگاه نقطه زن دستگاهی است که علاوه بر داشتن قدرت تفکیک؛ قادر است تا محل هدف را دقیقا مشخص کند و به نوعی نقطه یابی کند. این کار هنگامی که در عمق زمین کاوش می کنید بسیار کاربردی است. زیرا وقتی شما محل حدودی دفینه را پیدا می کنید و در این صورت باید یک محدوده وسیع را حفاری کنید. اما در صورت استفاده از این دستگاه و دستگاهی که دارای این قابلیت می باشد؛ به راحتی خواهید توانست نقطه دقیق هدف را مشخص کنید. همچنین نمی توانید از یک دستگاه معمولی برای پیدا کردن محل دقیق هدف استفاده کنید. برای این کار حتما باید از یک نقطه زن استفاده کنید تا به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کنید. دستگاه های نقطه زن موجود در بازار دارای مدل های مختلفی هستند و هر کدام با توجه به اهداف کاوشگر و محل کاوش مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع گنج یاب های نقطه زن :

فروش انواع دستگاه گنج یاب :

این دستگاه ها با توجه به قابلیت هایی که ارائه می دهند دارای قیمت های متفاوتی هستند. همان طور که در بالا اشاره کردیم دارای انواع مختلفی نیز هستند. از همین رو حتما باید قبل از خرید نوع نیاز و استفاده خود را مشخص کنید. یکی دیگر از مواردی که باید برای خرید طلایاب رعایت کنید؛ این است که حتما از شرکت های معتبر که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند استفاده کنید. لازم به ذکر است فارغ از در نظر گرفتن اعتبار کمپانی؛ نوع دستگاه و کیفیت و کارایی آن؛ حتما آن را در یک مکان مناسب و بیرون از فروشگاه تست کنید. بنابراین اگر به دنبال خرید گنج یاب هستید می توانید به نمایندگی های شرکت IKPV مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید