فلزیاب GeoSeeker

آب یاب GeoSeeker محصول کمپانی OKM آلمان

آب یاب GeoSeeker محصول کمپانی OKM آلمان

کمپانی OKM آلمان

متخصصین و مهندسین شرکت فلزیاب OKM آلمان از همان سال های اول شروع فعالیت، موفق به تولید فلزیاب هایی شدند که مورد توجه همه اپراتورها قرار گرفت و باعث به وجود آمدن تحول بزرگی در زمینه تولید و کاوش فلزات شد.

محصولات خود را در زمینه های صنعتی، تفریحی، امنیتی، کاوشی و … تولید می کند.محصولات شرکت فلزیاب OKM آلمان در تمام دوران فعالیت این شرکت جزو محصولات برتر موجود در بازار بوده است و مورد توجه و استقبال شرکت ها و ارگان های تحقیقاتی بزرگ جهان قرار گرفته است.

تکنولوژی و تجهیزاتی که در تولید، و های شرکت OKM آلمان بکار گرفته شده این اجازه را به کاربر می دهد تا به راحتی به کاوش گنجینه ها، جواهرات، فلزات گرانبها و حتی آب و حفره بپردازند و به کشف هدف های بزرگ بپردازند.

آب یاب GeoSeeker
آب یاب GeoSeeker

آب یاب GeoSeeker

 آیا شما در جستجوی منابع آب زیر زمینی یا حفره های پنهان تا عمق 250 متری (820 فوت) هستید؟  جئو سیکر GEOSEEKER یک و حفره یاب ژئوالکتیریکی حرفه ای است که مقاومت زمین را اندازه گیری کرده و اطلاعات اسکن شده ی آن را در گرافیک سه بعدی خیلی دقیق نمایش می دهد.

آب یاب GeoSeeker ژئو الکتریک طراحی و ساخته شده در آلمان به آسانی قابل حمل و قابل استفاده است. 
GEOSEEKER ، جئوسیکر از یک فرایند اندازه گیری ژئو الکتریک برای بررسی مقاومت خاک استفاده می کند. بر اساس این مقاومت زمین، آشکارساز قادر است محل ذخایر آب زیر زمینی ، شنهای حاوی آب ، سطح آب های زیر زمینی، و همچنین حفره هایی مانند غارها، تونل ها، اتاق ها، و مانند آن را مشخص کند. بنابر این ، آشکارساز ژئو فیزیک را میتوان همزمان به عنوان و حفره یاب استفاده کرد.  

کنترل دستگاه توسط تبلت اندرویدی

 اجزای سخت افزاری آب یاب GeoSeeker به طور کامل توسط یک تبلت شخصی جدید اندروید کنترل می شوند. تمام دستورات و نتایج اندازه گیری ها به صورت بی سیم از طریق وای فای منتقل می شوند. با اتصال دستگاه به یک تبلت اندرویدی به راحتی می توانید اجزای سخت افزاری آب یاب GeoSeeker را کنترل نمایید. تمام عملیات و نتایج اندازه گیری ها به صورت Wireless از طریق Wi-Fi انتقال می گردد.

 

برخی از محصولات شرکت OKM آلمان

  • فلزیاب Future 2018 محصول OKM آلمان
  • فلزیاب FUTURE I 160 محصول OKM
  • دستگاه طلایاب Rover Gold محصول OKM
  • فلزیاب و گنج یاب تصویری Rover C4 محصول OKM
  • دستگاه فلزیاب و آب یاب OKM Waterfinder ساخت آلمان
  • فلزیاب exp 6000
  • فلزیاب و طلایاب EXP 5000
  • طلایاب و فلزیاب FS-Thermoscan
  • طلایاب و فلزیاب EXP 4500
  • فلزیاب Evolution

جهت اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید دستگاه فلزیاب در نمایندگی فلزیاب شیراز با ما در تماس باشید

شماره تماس  09120043750 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید