آثار و نشانه اردک یا غاز

آثار و نشانه اردک یا غاز در دفینه یابی همراه با علامت فلش

آثار و نشانه اردک یا غاز در دفینه یابی

آثار و نشانه اردک یا غاز در دفینه یابی اگر علامت فلش یا تیر پیکان دار همراه با نشانه اردک در کنار هم بوده و هر دو به یک جهت واحد اشاره یا نگاه کنند، دفینه در همان مسیر است. اگر فلش و نشانه اردک رو به روی هم باشند، جهت مخالف فلش را بررسی نمایید. اگر نشانه اردک سرش را به عقب برگردانده باشد، محدوده پشت نشانه های اردک یا غاز را بررسی کنید. در صورتی که در منطقه نهر آب وجود داشته باشد، احتمال دارد سنگ متفاوتی در کنار نهر آب باشد.

 

اگر دو نهر آب موجود باشد، در نقطه تلاقی و اتصال آنها با یکدیگر سنگ و یا صخره ثابت متفاوتی در بیرون یا داخل آب وجود دارد که باید آن را کاملاً بررسی کنید. نشانه اردک یا غاز با نوک به دفینه اشاره می کند. در حالت عادی دم اردک یا غاز باید به سمت عقب باشد. اگر دم به زمین اشاره دارد، در این صورت هر دو طرف یعنی هم سمت نوک و هم دم را با دقت زیاد بررسی کنید. اگر در حالت خوردن دانه باشد آنجا یک انبار وجود دارد و به جهت نوک کاوش نمایید.

آثار و نشانه اردک یا غاز
آثار و نشانه اردک یا غاز

معرفی برخی دیگر از آثار و نشانه ها در دفینه یابی

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید