آثار و نشانه مار در دفینه یابی و گنج یابی

آثار و نشانه مار | نماد مار در گنج یابی

مار جانوری خزنده که گوشتخوار می باشد. طول مار ها کشیده (دراز) و بدون پا است و گاهی با مارمولک های بی پا اشتباه گرفته می شوند. اما ما با مارمولک بی پا تفاوت دارند. مار پلک و سوراخی برای گوش بیرونی ندارد و پولک های شکم آن پهن می باشد. طول مار ها از 10 سانتی متر شروع و به 6/95 متر می رسد.  اما باستان شناسان سنگواره ای از یک مار را کشف کرده اند که طول آن 13 متر بوده است.

آثار و نشانه مار در دفینه یابی
آثار و نشانه مار در دفینه یابی

آثار و نشانه مار در گنج یابی

در زمان مصر باستان مردم مار کبرا را به عنوان یکی از خدایان پرستش می کردند. و معمولا از آن برای قتل افراد یا خودکشی استفاده می کردند. در یونان هم این مار به عنوان یک دشمن خطرناک و کشنده شناخته می شده است. در کشور هند مار مورد پرستش قرار می گیرد و در در معبد ها مار کبرا به صورت زنده نگه داشته می شود تا مردم آن را پرستش کنند و اعتقاد مردم این است که مار نماد تولید و مثل می باشد.

نماد مار در دفینه یابی

نماد مار همیشه همراه با گنجینه عظیم بوده و در کنار آثار و نشانه مار یک مکانی را پیدا خواهید کرد که محل تولید سکه بوده و داخل آن شمش طلا و سکه وجود دارد. اما در مواقع نماد مار بیانگر وجود سوراخ  یا چاه می باشد که انتهای آن به ضرابخانه ختم می شود و ممکن است در طول مسیر پر از تله باشد که باید مراقب خود باشید.

مطالب مرتبط

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ، ، یون یاب ، حفره یاب ، ، ، فلزیاب آنتن راداری ، و … می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فلزیاب شیراز ، نمایندگی فلزیاب مرکزی ، نمایندگی فلزیاب تهران با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید