بررسی فلزیاب ماینلب

بررسی فلزیاب ماینلب X-Terra 705

بررسی فلزیاب ماینلب X-Terra 705

نقد و بررسی فلزیاب ماینلب X-Terra 705 

این یکی از بهترین فلزیاب های VLF است که می تواند در طیف وسیعی از محیط ها استفاده شود. این دستگاه گنج یاب لوپ های قابل تعویض را دارد که برای کاربردهای مختلف مناسب هستند . این یک گنج یاب دو منظوره است که می تواند برای کاوش سکه ها و همچنین جهت جستجوی قطعات طلا در زمین هایی که در آن ها طلا وجود دارد مورد استفاده قرار گیرد. این دستگاه دارای ویژگی‌های بالانس زمین بالایی است که استفاده در زمین‌های بسیار معدنی مانند سواحل و میدان طلا را به ثبات می‌رساند . هم چنین مجهز به یک عمق سنج برای نشان دادن عمق هدف است . در ادامه بررسی فلزیاب ماینلب اکسترا 705 به قابلیت ها و ویژگی های آن اشاره خواهیم کرد.

بررسی فلزیاب ماینلب
بررسی فلزیاب ماینلب

کویل های  X-Terra 705 

این طلایاب دارای سیم‌ پیچ‌ های مختلفی می باشد که قابل تعویض هستند. هر لوپ برای کاوش های متفاوتی طراحی شده‌ اند. این یک سیم پیچ 6 دوتایی است. این کویل حساس ترین در محدوده X-Terra است. مزایای این کویل این است که ضد آب است و بسیار مناسب برای پیدا کردن اهداف کوچک مانند گوشواره،حلقه ها و … می باشد.

X-TERA-705-Coil
X-TERA-705-Coil

این یک کویل جستجوی متحد المرکز استاندارد 9 است که برای کاوش اماده شده است. این فلزیاب کاملا گرد با عمق کاوش خوب ، تفکیک هدف عالی و دقت بسیار بالا است.

X-TERA-705-Coil-Standard
X-TERA-705-Coil-Standard

این یک سیم‌ پیچ بیضوی 10 در 5 است. این کویل دارای حساسیت عالی برای پوشش زمین می باشد و به آسانی در زمین‌های سخت استفاده می شود. برای پیدا کردن طلا در زمین هایی تکه های طلا وجود دارد مفید است. هم چنین در ساحل به خوبی کارایی خود را حفظ می کند.

X-TERA-705-Elliptical coil
X-TERA-705-Elliptical coil

نتیجه گیری مطالب 

محصولات شرکت ماینلب به همان اندازه که شما انتظار دارید قابل‌ اعتماد و خوش‌ساخت هستند. با این حال ، آنچه که هیچ‌کس انتظار آن را نداشت این بود که نوآوری و ظرافت در این سه مدل X-TERRA مشهود است و در محصولات رقبا کم است. فلزیاب X-TERRA 705 دارای تمام ویژگی‌های X-TERRA 305 و X-TERRA 505 می باشد.

 

منبع : detecthistory.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید