Metal-Detector-App

برنامه فلزیاب گوشی های اندروید | دانلود برنامه فلزیاب اندروید

برنامه فلزیاب گوشی های اندروید

برنامه فلزیاب گوشی های اندروید با این برنامه گوشی خود را تبدیل به یک دستگاه ردیاب فلز کنید!

با پیشرفت شدن دنیای تلفن های همراه و سنسورهای آنها برنامه های ساخته شدند تا شما بتوانید به راحتی با آن ها به کاوش بپردازید این برنامه‌ها در سال ۲۰۱۹ بسیار زیاد شدند و دنیا این برنامه بسیار گسترده شده به طوری که شما می‌توانید با یک سرچ ساده در گوگل پلی متوجه شوید که تعداد این برنامه ها چقدر زیاد است.

البته لازم به ذکر است باید در نظر بگیرید که تمامی این برنامه‌ها نیاز به یک سخت افزار در گوشی شما دارد که به آن سنسور مغناطیسی می گویند اگر این سنسور مغناطیسی در تلفن همراه شما وجود نداشته باشد شما نمی توانید این برنامه‌ها را نصب کنید

از کجا بفهمیم گوشی ما دارای سنسور مغناطیسی است

ما برای شما لینکی در پایین قرار داده ایم نام این برنامه برنامه سی پی یو زد می باشد این برنامه مشخصات گوشی اندرویدی شما را می آورد و به شما نشان میدهد شما میتوانید سنسور های گوشی خود را در طب سنسور مشاهده کنید اگر گوشی شما دارای این سنسور باشد در این برنامه موجود می باشد.

با برنامه فلزیاب گوشی می توانید انواع فلز و  امواج مغناطیسی را پیدا کنید.این برنامه میدان مغناطیسی را با استفاده از حسگر موجود در گوشی، اندازه می گیرد.یک نرم افزار فلزیاب رایگان برای دستگاه اندروید . این برنامه با فعال کردن سخت افزار قطب نمای دیجیتال کار می کند.اشیاء فلزی نوسانات انرژی مغناطیسی را تغییر می دهند و موجب می شود که متر به حرکت در می آید.

فلز آهنی البته بهتر کار می کند.سطح میدان مغناطیسی در طبیعت، برابر با 49μT یا 490mG است. چنانچه به فلز نزدیک شوید، قدرت میدان افزایش می یابد.دقت این برنامه کاملا به حسگر تلفن شما بستگی دارد و فراموش نکنید که حسگر مغناطیسی، تحت تاثیر تجهیزات الکتریکی مثل تلویزیون، رایانه و … قرار دارد.

برنامه فلزیاب گوشی های اندروید
برنامه فلزیاب گوشی های اندروید

دانلود برنامه فلزیاب گوشی های اندروید

اندروید خود را تبدیل به یک دستگاه ردیاب فلز کنید. با Metal Detector می توانید انواع فلز و امواج مغناطیسی را پیدا کنید.این برنامه میدان مغناطیسی را با استفاده از حسگر موجود در گوشی، اندازه می گیرد.سطح میدان مغناطیسی در طبیعت، برابر با ۴۹μT یا ۴۹۰mG است.

چنانچه به فلز نزدیک شوید، قدرت میدان افزایش می یابد. علاوه بر این می توانید سیم های برق در دیوار را نیز پیدا کنید.دقت برنامه کاملا به حسگر تلفن شما بستگی دارد و فراموش نکنیدکه حسگر مغناطیسی، تحت تاثیر تجهیزات الکتریکی مثل تلویزیون، رایانه و … قرار دارد.

اگر برنامه به درستی کار نکرد، احتمالا یا حسگر مغناطیسی ندارید و یا آسیب دیده است.نرم افزار metal dedector از سری برنامه های جستجوگر فلز و طلا مخصوص سیستم عامل اندروید می باشدکه روی ورژن های اندروید ۲٫۳ و بالاتر قابل اجرا است.

برنامه فلزیاب گوشی های اندروید
برنامه فلزیاب گوشی های اندروید

البته نباید انتظار داشته باشید تنها با یک برنامه تمام قابلیت ها و کیفیت های طلا یاب های واقعی را تجربه کنید اما میتوانید قسمت زیادی از امکانات طلا یاب و فلز یاب های واقعی و بزرگ را تنها توسط این نرم افزار در گوشی موبایل خود تجربه نمایید و از قابلیت های ان استفاده کنید.حجم برنامه نیز بسیار پایین بوده و با فرمت apk از طریق لینک زیر میتوانید ان را به صورت رایگان دریافت کنید.

Metal Detector

Metal Sniffer Metal Detector

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

نظر برای “برنامه فلزیاب گوشی های اندروید | دانلود برنامه فلزیاب اندروید

  1. سلام خسته نباشید دستگاه اجاره ایی هم هست بیشتر نیاز به نقطه زن دارم چون وضع مالیم خوب نیست بتونم دستگاهی بخرم ممنون اگر توضیحی بدهین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید