بهترین فلزیاب آمریکایی بازار

بهترین فلزیاب آمریکایی بازار

در بازار جهانی کمپانی های آمریکایی از شهرت و محبوبیت زیادی برخوردار می باشند. این محبوبیت بخاطر کیفیت و کارایی بالای دستگاه هایی می باشد که به مشتریان عرضه می شود. البته باید یادآوری کنیم که اکثر دستگاه های امریکایی از نوع سیستم VLF و GPR  هستند که برای عمق بالا و کشف طلا زیاد مناسب نمی باشند. ولی در این بین برخی کمپانی هایی آمریکایی دستگاه هایی را روانه بازار کرده اند که در زمینه تشخیص طلا عملکرد خوبی داشته ولی توانایی عمق زنی بالا را ندارد.

بهترین فلزیاب آمریکایی
بهترین فلزیاب آمریکایی

بهترین فلزیاب آمریکایی بازار :

همان طور که اشاره کردیم کمپانی هایی زیادی در آمریکا در زمینه تولید فلزیاب ، گنج یاب و سیستم های GPR فعالیت می کنند که هر کدام چندین دارای پرچمدار در بازار جهانی هستند که از کیفیت و کارایی بسیار خوبی برخوردار می باشد. از بین شرکت های آمریکایی فلزیاب گرت ، فیشر ، وایتس و تکنتیکس نسبت به دیگر تولیدکنندگان شهرت بیشتری دارند. اما در بین آن ها فلزیاب گرت بهترین و مشهورترین در آمریکا می باشد که محصولات آن در سراسر جهان به فروش می رسد.

انتخاب بهترین فلزیاب آمریکایی از بین کمپانی های نام برده کار مشکلی می باشد زیرا هر یک دارای دستگاه هایی می باشد که در بین کاوشگران از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. ولی اگر بخواهیم در این مورد به یک نتیجه کلی برسیم فلزیاب Garrett At Pro می توانید انتخاب درستی برای بهترین فلزیاب امریکایی باشد.

آشنایی با فلزیاب Garrett At Pro :

این دستگاه بهترین محصول شرکت گرت است که مناسب برای کشف قطعات طلا ، سکه و جواهارت می باشد. At Pro یک فلزیاب ضد آب ، که می تواند جند متر در زیر آب به کاوش بپردازد. از ویژگی های دیگر این فلزیاب می توان به وزن سبک، طراحی آرگونومیک و توانایی شناسای انواع فلزات، جواهرات، سکه ها و اشیاء باستان با تعیین موقعیت هدف نام برد.

مزایا:

  • سیم‌پیچ بزرگ‌تر جهت به بدست آوردن نتایج دقیق‌تر و عمیق تر کمک می‌کند.
  • قابلیت صدای آهن(Iron Audio) به شما کمک می‌کند اهداف خوب را در میان اهداف بی‌ارزش پیدا کنید.
  • کاملا ضدآب تا عمق ۳ متر
  • شناسایی هدف به شما اعتماد بیشتری قبل از حفاری می‌دهد.
  • دارای دو سال گارانتی

معایب:

  • نداشتن هدفون ضدآب
  • هیچ نوری بر روی صفحه LED نیست که دیدن در شرایط تاریک تر را دشوار می‌کند.
  • افراد مبتدی باید زمان زیادی را با دستگاه کار کنند تا به راندمان بالا برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید