بهترین فلزیاب مگنومتر

بهترین فلزیاب مگنومتر

بهترین فلزیاب مگنومتر

کدام برند بهترین فلزیاب مگنومتر را تولید میکند؟

پاسخ به این پرسش یعنی بهترین فلزیاب مگنومتر در عین سادگی بسیار پیچیده می باشد. زیرا هر تولید کننده ای، و به عبارتی هر برند تولید کننده فلزیاب خصوصیات، نقاط ضعف و قوت مخصوص خود را دارد و مقایسه این فلزیاب های مگنومتر به سادگی دیگر فلزیاب های نیست.

بهترین فلزیاب مگنومتر
بهترین فلزیاب مگنومتر

بسیار دیده شده که اپراتورهای حرفه ای ترجیح می دهند به جای خرید تعداد زیادی فلزیاب از یک فلزیاب مکمل مانند فلزیاب تچر تی 1 استفاده کنند که تمام نیاز های آن ها را برطرف کند. کاوش شما خیلی ساده تر می شود هنگامی که تمامی ابزار های شما با یکدیگر همخوانی داشته باشند و بهترین فلزیاب مگنومتر در اختیار شما باشند. در این مقاله سعی مشود بهترین فلزیاب مگنومتر که در بازارهای جهانی مطرح هستند مقایسه شود. ممکن است همه فلزیاب ها نام برده نوشند اما سعی شده فلزیاب های با کیفیت و مرغوب جهانی که در بازار فروش فلزیاب پیشگام هستند بیان شوند.

بهترین فلزیاب مگنومتر

فلزیاب رایچل ام 160

فلزیاب RICHEL M-160
فلزیاب RICHEL M-160

با توسعه فناوری Multi Sensor که منجر به ساخت فلزیاب رایچل و فلزیاب کوماتسو شد، این فلزیاب توانست در بازار ایران به موفقیت و فروش بسیار بالایی دست پیدا کند.  فلزیاب RICHEL M-160 یک فلزیاب حرفه ای دارای قابلیت ها و ویژگی هایی است که برای کاوشگران حرفه ای بسیار جذاب و قابل توجه است. این دستگاه فلزیاب قادر است تا ساختارهای زیر زمین و تونل ها و حفره ها را شناسایی کند. فلزیاب رایچل در چهار مدل زیر معرفی شده است:

فلزیاب KOMATSU A-U-16

فلزیاب KOMATSU A-U-16
فلزیاب KOMATSU A-U-16

دستگاه فلزیاب سری کوماتسو یکی از محصولات پیشرفته شرکت فلزیاب IKPV می باشد که مدل زیر طراحی و تولید شده است:

فلزیاب فیوچر آی 160

فلزیاب فیوچر آی 160
فلزیاب فیوچر آی 160

فلزیاب FUTURE I 160 یکی از بهترین محصولات شرکت OKM می باشد.با انجام تست های مختلف برای روی گنج یاب و فلزیاب FUTURE I 160 به تمام اپراتورها ثابت شد که این طلایاب از کارایی و دقت بالایی برخوردار است.  فلزیاب FUTURE I 160 مجهز به عمق کاوش ۱۸ متری می باشدو قابلیت این را دارد که تمامی موارد و اهداف را برای اپراتور نمایان سازد.فلزیاب FUTURE I 160 علاوه بر اینکه قابلیت کشف فلزات گرانبها را دارد میتواند حفره ها و تونل ها را کشف نماید و در معدن یابی نیز مورد استفاده قرار گیرد همچنین برای یافتن کابل ها و فلزات بکار گرفته شده در سازه های مختلف نیز مورد استفاده قرار میگیرد .

جهت خرید فلزیاب از نمایندگی فلزیاب در شیراز یا نمایندگی فلزیاب تهران به همراه گارانتی معتبر، آموزش رایگان، خدمات پس از فروش، می توانید با شماره 09917579030 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید