یک فلزیاب چه قابلیت هایی دارد؟ ( توانایی های فلزیاب )

یک فلزیاب چه قابلیت هایی دارد؟ ( توانایی های فلزیاب )

یک فلزیاب چه قابلیت هایی دارد؟ ( توانایی های فلزیاب )

موضوع مورد بحث امروز برای علاقه مندان پاسخ این سوال است که یک فلزیاب چه قابلیت هایی دارد؟  فلزیاب ها  همیشه برای اولین بار در مراکز نظامی مورد استفاده قرار می گرفتند و سربازان ارتش ایالات متحده از سال ۲۰۰۴ تا به الان برای جستجوی سلاح و مهمات از فلزیاب استفاده می کنند. قبل از آن سربازان ارتش در سال ۲۰۰۲ از یک فلزیاب استفاده کردند که نتیجه بخش نبود. فلزیاب ها برای پیدا کردن اتصالات فلزی پنهان درون اشیاء ، یا اشیاء فلزی و دفینه ها و طلا و … در زیرزمین مورد استفاده قرار می گیرند.

توانایی های فلزیاب
توانایی های فلزیاب

برخی از این سیستم ها جهت جستجو در ساحل ها و کشف سکه های دفن شده و اشیاء قدیمی استفاده می کنند و برخی دیگر از فلزیاب ها برای موارد امنیتی مانند فرودگاه ها، استادیوم های ورزشی و یا کنسرت ها مورداستفاده قرار می گیرد.

هر فلزیاب از اجزای مختلفی تشکیل شده که اجزای اصلی عبارتنداز 

  ۱ – ثابت کننده، که در هنگامی که شما دتکتور را به جلو و یا عقب می برید حرکتش را نرم می کند.

  ۲- جعبه کنترل، که شامل مدارات کنترلی، بلندگو، باتری، و قسمت پردازشی است.

  ۳ – میله مرکزی، که جعبه کنترل و کویل را به هم متصل می کند، که معمولا قابل تنظیم است و می توانید برای خود تنظیم نمایید.

  ۴- کویل جستجو، قسمتی است که فلز را پیدا می کند، که به نام های دیگری از جمله سر جستجو و یا آنتن هم خوانده می شود.

 هم چنین برخی سیستم ها خروجی هدفون نیز دارند و در برخی دیگر نیز جعبه کنترل را در زیر محور مرکزی قرار می دهند تا در بالا یک نمایشگر قرار داده شود.

از شرکت های مطرح و قدیمی در زمینه طراحی و ساخت فلزیاب بهترین فلزیاب ها می توان به شرکت های گرت ، فیشر ، ماینلب و  اشاره کرد.

دستگاه های فلزیاب در مکان هایی مانند زندان، مدارس، فرودگاه، ادارات، مراکز دولتی و … می تواند از ورود اسلحه جلوگیری نماید و امنیت آن مکان را فراهم سازد.

البته دستگاه های فلزیاب تجاری نیز وجود دارد که در سراسر دنیا به خریداران فلزیاب فروخته می شود و بیشترین کاربرد آن ها برای شناسایی اشیاء دفن شده در زیر خاک است.

توانایی های فلزیاب و موارد استفاده از فلزیاب ها شامل

شناسایی مین های زمینی ، تشخیص سلاح هایی مانند چاقو و اسلحه (به ویژه در امنیت فرودگاه)، ژئوفیزیک، باستان شناسی و شکار گنج و یا پیدا کردن دفینه می باشد. البته توانایی های فلزیاب بیشتر بوده و در موارد دیگر نیز کاربرد دارند.

همه سیستم  ،  ،  ،  ،  و … ساخت کمپانی فلزیاب IKPV دارای عملکرد عالی وقدرت زیاد می باشند.

جهت دریافت  و مشاوره رایگان در امر خرید فلزیاب به متخصصین نمایندگی فلزیاب مشهد و نمایندگی فلزیاب اصفهان با شماره ۰۹۱۲۰۸۱۴۰۴۲ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید