حفره یاب تصویری

حفره یاب تصویری با قیمت پایین

حفره یاب تصویری با قیمت پایین

حفره یاب تصویری چیست :

همان طور که می دانید فلزیاب ها قادر تشخیص فلز هستند و گنج یاب ها علاوه تشخیص فلز قابلیت تفکیک بین آن ها را نیز دارد. ولی حفره یاب ها فقط برای تشخیص اتاقک ، حفره زیرمینی ، قبرها ، راهروها و … مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی می توان حفره یاب را به دو دسته تصویری و بوقی تقسیم کرد. حفره یاب تصویری بخاطر قابلیت های بالایی که ارائه می دهد ، در بین کاوشگران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و استفاده های زیادی از آن می شود.

حفره یاب تصویری
حفره یاب تصویری

نحوه کار حفره یاب های تصویری :

حفره یاب های تصویری از سنسور های مگنومتر و جی پی آر برای اسکن و تصویر برداری از لایه های زمین استفاده می کنند و این قابلیت را در اختیار کاوشگر قرار می دهد تا اطلاعات دریافتی را در نرم افزار ویژوالیزر تجزیه و تحلیل کند. در بسیاری از موارد دفینه در عمق بسیار بالاتری از توان نفوذ فلزیاب نقطه زن قرار دارند و راهی برای پیدا کردن آنها به صورت مستقیم نیست مگر اینکه راه ورودی به اتاقک و مقبره پیدا شود و سپس به وسیله آنها مقبره اصلی پیدا شود. توانایی ارائه تصاویر سه بعدی رنگی از لایه های زمین به تشخیص حفره ها و لایه های زمین کمک زیادی می کند.

انواع مدل دستگاه حفره یاب و اسکنر :

دستگاه های حفره یاب از نظر تعداد سنسور و نحوه اسکن شامل سوپر سنسور (اسکنر عصایی – دو سنسور به صورت عمود ) و اسکنر های چند سنسوره که به صورت افقی و در کنار یکدیگر با فاصله خاصی قرار می گیرند. اسکنر ها با توجه به کیفیت و تعداد سنسور ها می توانند انواع حفره ها ، اتاقک های زیر زمینی ، راهروها و محیط های مغناطیسی را در عمق های بالا تشخیص دهند.

چگونه حفره یاب بخریم؟

در خرید دستگاه های حفره یاب باید بیشتر از هر کالایی دقت کنید زیرا بازار داخلی فاقد ثبات و پر از افراد کلاهبردار می باشد زیرا به خاطر محدودیت های قانونی که وجود دارد مراکز قانونی برای خرید و فروش دستگاه زیاد وجود ندارد.

کلاهبرداری ها بیشتر در مورد فلزیاب معروف بازار اتفاق می افتد ، بخاطر اینکه محبوبیت زیاد در بین کاوشگران برخی افراد سودجوء اقدام به جعل آن ها میکنند و در برخی موارد که مشاهده شده نمونه های جعل شده از نظر ظاهری بسیار شبیه به اصل دستگاه می باشد اما از نظر عملیاتی فاقد کارایی می باشند.

از طرف دیگر حفره یاب های خارجی به خاطر واردات غیر قانونی از قیمت های بسیار بالایی برخوردارند. بنابراین اگر بتوانید حفره یاب ایرانی خریداری کنید می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و همچنین می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش آن ها بهره ببرید.سعی کنید دستگاه خود را از شرکت های معتبر و قانونی خریداری کنید که دارای مجوز فعالیت باشند.

آدرس فروشگاه فلزیاب : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – جنب کوچه ۲۱

شماره تماس : 09917579030

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید