خرید فلزیاب آلمانی

خرید فلزیاب آلمانی

خرید فلزیاب آلمانی

داشتن برنامه ریزی و هدف در کاوش می تواند شما را به موفقیت دلخواه خود برساند. یکی از مواردی که در موفقیت هر کاوشگری حرف اول را می زند، داشتن دستگاه فلزیاب مطمئن و کارامد می باشد. کمپانی های مشهور زیادی هستند که محصولات با کیفیت به بازار عرضه می کنند. در بازار داخلی نیز فلزیاب های زیادی ازکمپانی های سراسر دنیا وجود دارد که برخی از آن ها در بین کاوشگران بسیار محبویت دارند. از کمپانی های خارجی که محصولات آن ها در بازار داخلی وجود دارد و کاوشگران نیز از ان ها استقبال میی کنند ، دو کمپانی فلزیابی او کا ام و لورنز آلمان می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این دو کمپانی بیشتر بدانید.

خرید فلزیاب آلمانی
خرید فلزیاب آلمانی

شرکت OKM :

فلزیاب او کا ام یکی از برترین تولید کنندگان انواع سیستم های فلزیابی و زمین شناسی می باشد که تقریبا دو دهه می باشد در آلمان فعالیت کاری خود را شروع کرده است. OKM در زمینه های مختلفی مانند فلزیاب صنعتی ، فلزیاب تفریحی ، فلزیاب امنیتی ، دستگاه های ژئوفزیک ، گنج یاب فعالیت می کند. محبوبیت این شرکت در بازار داخلی با فلزیاب Future I-160 شروع شد که دیگر تولید نمی شود. بیشتر فلزیاب های این شرکت تصویری می باشد و از یک نرم افزار مخصوص به نام ویژوالایزر بهره می برند که در تجزیه و تحلیل داده های اسکن شده کمک زیادی به کاوشگر می کند.

برترین محصولات شرکت او کا ام :

  • فلزیاب Evolution NTX
  • فلزیاب EXP 5000
  • فلزیاب exp 6000
  • فلزیاب Rover C II ( فلزیاب روور سی ۲ )
  • فلزیاب Rover Deluxe ( فلزیاب روور دولوکس )
  • فلزیاب Rover UC ( فلزیاب روور یو سی )
  • فلزیاب Rover C4 ( فلزیاب روور سی ۴ )
  • فلزیاب Fusion ( فلزیاب فیوژن )

آشنایی با شرکت لورنز :

فلزیاب لورنز یکی دیگر از کمپانی های موفق آلمانی می باشد که در زمینه تولید انواع فلزیاب و گنج یاب فعالیت می کند و از شهرت جهانی برخوردار می باشد. روند کاری این شرکت برعکس دیگر کمپانی ها می باشد و بجای تولید محصولات متعدد ، تمرکز خود را بر روی ارتقاء و بهبود عملکرد محصولات خود می گذارد که نتیجه آن رضایت مشتریان و افزایش کیفیت و کارایی فلزیاب های این شرکت شده است. کاوشگران داخلی شرکت لورنز با با فلزیاب لورنز زد وان می شناسند که عمکرد بسیار عالی دارند.

برخی از محصولات این کمپانی :

خرید فلزیاب آلمانی در بازار :

همان طور که مطلع هستید محصولات کمپانی های خارجی برای یورود به بازار داخلی با محدودیت های زیادی روبرو هستند و اکثرا از راه های غیر قانونی وارد می شوند. بنابراین اگر قصد خرید فلزیاب خارجی دارید حتما از مراکز و شرکت های معتبر خریداری کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت فلزیبا های خارجی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 

شماره تماس : 09917579030

2 دیدگاه برای “خرید فلزیاب آلمانی

  1. سلام بسیارمفیدبود.قیمت دستگاه گنج یاب چنده وچگونه بایدتهیه کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید