خرید فلزیاب حرفه ای

خرید فلزیاب حرفه ای از نمایندگی فلزیاب شیراز

خرید فلزیاب حرفه ای از نمایندگی فلزیاب شیراز

کاوشگران حرفه ای همیشه به دنبال بهترین های بازار فلزیابی هستند. کمپانی های زیادی در دنیا هستند که فلزیاب حرفه ای تولید می کنند. داشتن یک فلزیاب خوب باعث می شود تا در هنگام کاوش همیشه یک قدم از دیگران جلوتر باشید. خرید فلزیاب حرفه ای به شما کمک خواهد کرد تا بهترین کاوش را داشته باشید و هیچ گنج با ارزشی را از دست ندهید. بنابراین اگر یک گاوشگر با تجربه هستید همراه داشتن یک فلزیاب حرفه ای شما را در رسیدن به رویاهایتان کمک چشمگیری خواهد کرد.

خرید فلزیاب حرفه ای
خرید فلزیاب حرفه ای

فلزیاب حرفه ای چیست

فلزیاب حرفه ای با تکنولوژی پیشرفته از سری جدیدترین دستگاه های فلزیاب می باشد و دارای مدار الکترونیکی ردیاب، یا شعاع زن آنتنی با فلزیاب تصویری به همراه یکدیگر طراحی شده است و قدرت آن برای شناسایی هدف های با ارزش در زمین تفکیک DISCRIMINATION طلا ، نقره ، مس ، روی ، آهن ، نیکل و کروم بسیار دقیق میباشد.

نحوه کار فلزیاب حرفه ای 

فلزیاب حرفه ای یا ردیاب حرفه ای یا معدن یاب حرفه ای که مجهز به صدا می باشد باید دارایی تنظیمات مربوط به صدا در وضعیت تغییر نوع صدا بصورت دستی توسط اپراتور فلزیاب باشد. فلزیاب حرفه ای مجهز به تنظیمات صدا بصورت تند و بم و تیک تیک می باشد و نوع صدا را میتواند اپراتور با کلید PU/TON تعیین کند و با TONE ADJUST وضعیت صدا زمینه را تغییرات داده تا بهترین صدا زمینه در آن محدوده بدست آورد.

خرید فلزیاب حرفه ای از معتبرترین مرکز فروش

شرکت IKPV یکی از معتبرترین تولید کنندگان وارد کنندگان قانونی دستگاه فلزیاب در ایران می باشد که محصولات شرکت های معروف و معتبر خارجی از قبیل ماینلب ، فیشر ، او کا ام ، ماکرو ، وایتس ، ایکس پی و … را به صورت اورجینال و با گارانتی معتبر در نمایندگی فلزیاب شیراز به فروش می رساند. اگر شما هم قصد خرید فلزیاب حرفه ای را دارید می توانید با مراجعه به این نمایندگی یا از طریق تماس با کارشناسان ما با شماره 09917579030 دستگاه مورد نظر خود را سفارش داده تا به صورت رایگان برای شما ارسال گردد.

مشاهده برخی از محصولات ما

آدرس نمایندگی فلزیاب شیراز : شیراز ، پل معالی آباد ، انتهای دینکان ، کوچه ۲۱ شهید دینکانی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فلزیاب تصویری ، فلزیاب ارزان ، قیمت فلزیاب ، فلزیاب حرفه ای ، تعمیر فلزیاب ، اجاره فلزیاب و ارتقاء فلزیاب با کارشناسان ما در تماس باشید.

شماره تماس : 09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید