خرید گنج یاب تصویری

خرید گنج یاب تصویری قدرتمند

خرید گنج یاب تصویری قدرتمند

شرکت IKPV از سال 70 فعالیت خود را در زمینه واردات و فروش دستگاه های گنج یاب و فلزیاب آغاز کرد و با یاری خداوند توانست یکی از برترین شرکت های فعال در این عرصه شود. شرکت ما بزرگترین وارد کننده انواع فلزیاب خارجی در این عرصه می باشد و با افتخار اعلام میداریم که تمامی دستگاه های ما بصورت کاملا واقعی در بیش از 10 لایه مختلف خاک و سنگ و به خود دست مشتری تست و با گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله تحویل داده می شود.

اگر قصد خرید گنج یاب تصویری داریم از کجا شروع کنیم

 فقط کافیست تا با کارشناسان ما در واحد فروش تماس گرفته و با دریافت راهنمایی های لازم دستگاه گنج یاب مناسب خود را ( با توجه به محیط کاوش ، عمق مورد انتظار ، قیمت ، کشور سازنده و … ) انتخاب کنید و در هرکجای ایران در کمتر از 24 ساعت تحویل بگیرید. همچین این نکته را مد نظر داشته باشید که همچنین کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره در زمینه خرید فلزیاب به شما خریداران محترم در سراسر کشور می باشند و میتوانید تمام سوالات تخصصی خود را در هر زمینه ای با آنها در میان بگذارید.

خرید گنج یاب تصویری
خرید گنج یاب تصویری

گنج یاب و فلزیاب تصویری خارجی و حتی فلزیاب خارجی ارزان برای ورود به ایران مشکلات زیاد و محدودیت های بسیاری دارند و چون اکثرا از مبادی قانونی وارد نمیشوند فاکتورهای بسیاری باعث بالا رفتن قیمت آنها میشود و در اصل قیمت آنها با قیمتی که در ایران به فروش میروند بسیار تفاوت دارد! بنابراین برای خرید گنج یاب تصویری حتما از شرکت های قانونی فعال در این زمینه خرید خود را انجام دهید.

برخی از گنج یاب های تولیدی IKPV 

آدرس فروشگاه فلزیاب در شیراز : شیراز ، پل معالی آباد ، انتهای دینکان ، کوچه ۲۱ شهید دینکانی

تلفن تماس : 09917579030

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید