خرید گنج یاب پالسی

خرید گنج یاب پالسی

خرید گنج یاب پالسی

موفقیت در کاوش چقدر برایتان اهمیت دارد؟ اگر بخواهید دستگاهی خریداری کنید گنج یاب ایرانی می خرید یا خارجی ؟ در مورد انواع فلزیاب ها تحقیق کردید و از نحوه کار آن ها مطلع هستید؟  در مورد علائم و نشانه های گنج یابی چه می دانید؟ هدف شما از خرید گنج یاب و کاوش چیست؟ شاید این سوالات برایتان پیش پا افتاده باشد اما هر فردی که قصد کاوش دارد باید به این سوالات جوابی مطمئن داشته باشد تا بتواند تصمیم درست را بگیرد. همان طور که می دانید دستگاه های زیادی در بازار هستند اما خیلی از آن ها به درد کار کاوش شما نمی خورد. اگر به دنبال کاوش در ایران هستید و می خواهید دفینه های ارزشمندی را کشف کنید بدون شک به خرید گنج یاب پالسی نیاز دارید.

خرید گنج یاب پالسی
خرید گنج یاب پالسی

عملکرد گنج یاب های پالسی در ایران :

برای کشف اشیاء فلزی با ارزش معمولا از دو نوع سیستم پالسی یا VLF استفاده می کنند. فلزیاب های VLF بیشترین  کارایی را در کشور های اروپایی دارند زیرا کاوش در کشور های اروپایی بیشتر جنبه سرگرمی دارد و به دنبال کشف سکه یا تیکه های طلا در سطح زمین هستند بنابراین بهترین گزینه برای آن ها فلزیاب VLF می باشد زیرا عمق کمتر از یک متر را می زند اما از قدرت تفکیک بسیار خوبی برخورد می باشد. اما برای کاوش در خاک های معدنی و باستانی که دفینه ها بر اثر تغییرات محیطی زیاد در عمق بالایی قرار دارند سیستم های پالسی بهترین عملکرد و کارایی را دارند. همچنین برای راحتی و بازده بیشتر می توانید از گنج یاب پالسی تصویری کمک بگیرید و مکان مورد نظر را اسکن کرده تا جزئیات را بهتر ببنید.

قیمت گنج یاب های پالسی :

همان طور که می دانید عوامل زیادی در قیمت این دستگاه تاثیر گذار می باشد و به صورت کلی قیمت گنج یاب ها از فلزیاب ها بیشتر می باشد. قیمت دستگاه های گنج یاب خارجی در بازار داخلی به خاطر محدودیت های واردات قانونی که دارند ، خیلی بیشتر از قیمت جهانی آن ها می باشد و از نظر خرید واقعا به صرف نمی باشد. اما قیمت گنج یاب های ایرانی بسیار پایین از دستگاه های خارجی می باشد با اینکه از نظر عملکرد و کارایی بهتر از محصولات مشابه خارجی می باشند. برای مشاهده لیست قیمت گنج یاب های ایرانی اینجا کلیک کنید.

خرید گنج یاب پالسی :

برای خرید بهترین گنج یاب های پالسی تصویری که با گارانتی معتبر 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه می شوند می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید. علاوه بر فروش انواع دستگاه ، تعمیر ، ارتقاء و اجاره فلزیاب نیز در این نمایندگی فروش انجام می شود.

شماره تماس : 09917579030  _  09120043750

آدرس فروشگاه فلزیاب : شیراز – پل معالی آباد – دینکان – خیابان شهید دینکانی – نبش کوچه 21

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید